שלוש מפסלות גאוג' (לפיסול ונגרות, לא חריטה) בקטרים גדולים יחסית (2 אינץ', 1 3/8 אינץ' ו 1 5/8 אינץ') ומקצוע סטנלי 191
וזה למה כל המפסלות צריכות ידית חדשה...
שם היצרן על אחת המפסלות, הגדולה ביותר מיצרן אחר, לא שם מפוצץ אבל איכות טובה... מקווה להראות אותם יותר מאוחר לאחר החלפת הידיות, ולאחר שעשיתי איתן משהו חדש.
לראות עוד תמונות, ובאיכות יותר טובה אפשר ללכת לאלבום שלי בפיקסה (לא רציתי לשים את זה פה כי זה לא גמור עדיין
http://picasaweb.google.com/meshel/NewTools200708
