חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

החברים החדשים שלי

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

החברים החדשים שלי

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 30 ספטמבר 2007, 22:08

נקנו מחבר מארה"ב כולם במצב טוב למעט הידיות שאצטרך לעשות מחדש...

תמונה

תמונה

שלוש מפסלות גאוג' (לפיסול ונגרות, לא חריטה) בקטרים גדולים יחסית (2 אינץ', 1 3/8 אינץ' ו 1 5/8 אינץ') ומקצוע סטנלי 191


תמונה
וזה למה כל המפסלות צריכות ידית חדשה...

תמונה
שם היצרן על אחת המפסלות, הגדולה ביותר מיצרן אחר, לא שם מפוצץ אבל איכות טובה... מקווה להראות אותם יותר מאוחר לאחר החלפת הידיות, ולאחר שעשיתי איתן משהו חדש.

לראות עוד תמונות, ובאיכות יותר טובה אפשר ללכת לאלבום שלי בפיקסה (לא רציתי לשים את זה פה כי זה לא גמור עדיין
http://picasaweb.google.com/meshel/NewTools200708
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: החברים החדשים שלי

הודעהעל ידי javali » 01 אוקטובר 2007, 12:36

כלים יפים. לא הצלחתי לקרא את שם היצרן במפסלת. ראיתי שהשלישית היא של S&J שהוא ייצרן די מכובד.

איך ה-191? הוא נראה כמו גרסה מצומצמת של ה-78. אתה מוצא אותו נוח לשימוש?
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

Re: החברים החדשים שלי

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 01 אוקטובר 2007, 13:08

javali כתב:כלים יפים. לא הצלחתי לקרא את שם היצרן במפסלת. ראיתי שהשלישית היא של S&J שהוא ייצרן די מכובד.

איך ה-191? הוא נראה כמו גרסה מצומצמת של ה-78. אתה מוצא אותו נוח לשימוש?


האמת, קניתי אותו קצת בטעות כי 78 כבר יש לי, והם באמת מאוד דומים ואני לא רואה את ההבדל ממש (אולי קצת בגודל והגובלים - אבל לא בפרינציפ)

לגבי להשתמש, עוד לא הגעתי אפילו להשתמש ב78 שיש לי כבר יותר זמן... הפעם האחרונה שנכנסתי לקופסת הפלסטיק שלי הייתה כל כך מזמן שכבר שכחתי איך היא נראית מבפנים. בעיקר כי אני עצלן...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־5 אורחים