חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי rondadon » 04 מאי 2023, 20:32

רכשתי לאחרונה את הלהב שבקישור למטה. במחיר של 42 דולר, כולל משלוח חינם בהוספה של פריט ל49 דולר.
לצערי, הגיע אחרי שחתכתי את רוב החלקים של הארון...

חותך לביד מצופה פורמייקה 2 צדדים כמו חמאה, חיתוך נקי לחלוטין במעבר אחד ללא חיתוך מקדים, יותר נקי מהחיתוך של המסור מסילה עם הלהב של מקיטה גם עם חיתוך מקדים.

CMT P10060L 5/8" Bore ITK Plus Chipboard & Melamine, 10" x 60 Teeth https://a.co/d/g00JnV7

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
rondadon
סופר משתמש
 
הודעות: 441
הצטרף: 26 אפריל 2019, 21:04

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי itzikdiy » 04 מאי 2023, 22:08

תודה על ההמלצה.
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי Edi » 05 מאי 2023, 09:54

הלהב המקורי של מסור המסילה של מקיטה הינו להב ברמה נמוכה גם מהמצופה מלהב שבא עם כלי .
תודה על ההמלצה רון, מחפש להב rip 10״ thin kerf להחליף את ה freud המצוין שבו השתמשתי ולא מצליח להשיג.
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי Itzik33 » 05 מאי 2023, 12:39

rondadon כתב:רכשתי לאחרונה את הלהב שבקישור למטה. במחיר של 42 דולר, כולל משלוח חינם בהוספה של פריט ל49 דולר.
לצערי, הגיע אחרי שחתכתי את רוב החלקים של הארון...

חותך לביד מצופה פורמייקה 2 צדדים כמו חמאה, חיתוך נקי לחלוטין במעבר אחד ללא חיתוך מקדים, יותר נקי מהחיתוך של המסור מסילה עם הלהב של מקיטה גם עם חיתוך מקדים.

CMT P10060L 5/8" Bore ITK Plus Chipboard & Melamine, 10" x 60 Teeth https://a.co/d/g00JnV7

Sent from my SM-A515F using Tapatalk



תודה על ההמלצה, האם יש למותג זה להב המתאים לבוש GTS-10J מבחינת קדח ציר ?
Itzik33
סופר משתמש
 
הודעות: 223
הצטרף: 08 מרץ 2021, 18:59

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי ragim » 05 מאי 2023, 12:59

Edi כתב:הלהב המקורי של מסור המסילה של מקיטה הינו להב ברמה נמוכה גם מהמצופה מלהב שבא עם כלי .
תודה על ההמלצה רון, מחפש להב rip 10״ thin kerf להחליף את ה freud המצוין שבו השתמשתי ולא מצליח להשיג.


https://kmtools.com/products/cmt-itk-in ... 4023612586
סמל אישי של המשתמש
ragim
סופר משתמש
 
הודעות: 380
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 07:20

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי אמיר ח. » 05 מאי 2023, 13:07

תתחדש, ותודה על ההמלצה.
החיתוך הנקי במלמין מתקבל בזכות השיניים שמושחזות בצורת TCG, קיצור של Triple Chip Grind, כלומר שן ישרה ושן טרפזית.
אני משתמש בלהב דומה במסור השולחן שלי לחיתוכי Rip כשאני רוצה לבנות פלטת שולחן מעץ. החיתוך המתקבל נקי מאוד והקורות מוכנות ישירות להדבקה.
אמיר ח.
סופר משתמש
 
הודעות: 595
הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי Edi » 07 מאי 2023, 09:42

ragim כתב:
Edi כתב:הלהב המקורי של מסור המסילה של מקיטה הינו להב ברמה נמוכה גם מהמצופה מלהב שבא עם כלי .
תודה על ההמלצה רון, מחפש להב rip 10״ thin kerf להחליף את ה freud המצוין שבו השתמשתי ולא מצליח להשיג.


https://kmtools.com/products/cmt-itk-in ... 4023612586



תודה, יש לך נסיון איתו?
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי Edi » 07 מאי 2023, 09:45

אמיר ח. כתב:תתחדש, ותודה על ההמלצה.
החיתוך הנקי במלמין מתקבל בזכות השיניים שמושחזות בצורת TCG, קיצור של Triple Chip Grind, כלומר שן ישרה ושן טרפזית.
אני משתמש בלהב דומה במסור השולחן שלי לחיתוכי Rip כשאני רוצה לבנות פלטת שולחן מעץ. החיתוך המתקבל נקי מאוד והקורות מוכנות ישירות להדבקה.



אמיר, בעקרון זהו להב שמנוגד לחוקי הRIP אין לו מרווחים גדולים בין השיניים ועומק השן קטנה מדי, על איזה סוג ועובי חומר עבדת?
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי אמיר ח. » 07 מאי 2023, 11:33

Edi כתב:אמיר, בעקרון זהו להב שמנוגד לחוקי הRIP אין לו מרווחים גדולים בין השיניים ועומק השן קטנה מדי, על איזה סוג ועובי חומר עבדת?

נכון אדי אתה צודק, ללהב שלי יש 80 שיניים, ובעיקרון זה בכלל לא אידאלי לחיתוכי אורך כי המרווח בין השיניים (Gullet) קטן מאוד, לכן החיתוך הוא גם איטי. אבל, בגלל שאני עובד כמעט רק עם עץ אורן (כל העוביים), ובגלל שאני משתמש במסור השולחן כמעט רק לצורך הכנת פלטות שולחן מעץ, אזי עם קצת סבלנות הלהב הזה פשוט חוסך לי שימוש בג'ויינטר.
אמיר ח.
סופר משתמש
 
הודעות: 595
הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי rondadon » 07 מאי 2023, 22:18

Edi כתב:הלהב המקורי של מסור המסילה של מקיטה הינו להב ברמה נמוכה גם מהמצופה מלהב שבא עם כלי .
תודה על ההמלצה רון, מחפש להב rip 10״ thin kerf להחליף את ה freud המצוין שבו השתמשתי ולא מצליח להשיג.
ברוב הביקורות שיבחו אותו, אני גם מוצא אותו סביר ולא הרבה מעבר. הלהב 40 שיניים atb של freud שיש לי למסור שולחן הפיק חיתוך נקי יותר בפורמייקה אל מול המסילה עם הלהב המקורי של מקיטה (שניהם עם חיתוך מקדים של 2-3 מ"מ).

אחרי שהבנתי שהתצורת tgc עובדת נהדר, אני מחפש כזה למסילה, כרגע ללא הצלחה.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
rondadon
סופר משתמש
 
הודעות: 441
הצטרף: 26 אפריל 2019, 21:04

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־2 אורחים