השלמתי פרויקט צעצוע נוסף, שאת הרעיון לו קיבלתי מכאן: https://www.yankodesign.com/2019/04/20/ ... -children/
בגדול מדובר בצעצוע רכיבה שהחלק התחתון שלו יכול להתהפך כך שפעם הוא מתפקד כסוס נדנדה ופעם כבימבה עם גלגלים.
כמיטב המסורת (שלי) כל הרכיבים (חוץ מהצבע והברגים) הם בפרק ב' של חייהם - משמע ממוחזרים.
במקרה הזה הצדדים (החלק עם החורים העגולים) עשויים ממדף דק שמצאתי ברחוב (דיקט בעובי ס"מ. נראה משהו ישן מאוד, כי הדיקט שונה ממה שקיים היום בחנויות), המושב והמדף לחפצים עשויים משאריות של דופן ארון שברובה השתמשתי למשהו אחר, והמגלשים עשויים משלבים של מיטת איקאה. הגלגלים נתרמו על ידי מזוודה ישנה שהיתה בדרך לפח.
כמו שאתם יכולים לראות, עשיתי שינויים לתכנון המקורי , חלק בגלל אילוצי החומר, וחלק כי חשבתי שהם מהווים שיפור. למשל תוספת השוליים המוגבהים למדף, כמו גם הדפנות עם החורים הקטנים במקום חור אחד גדול, כדי למנוע נפילה של מה שהילד שם שם. הגבהתי קצת את ידיות האחיזה (עשויות ממטאטא ישן) כדי לקבל תנוחת ישיבה נוחה יותר. בדיעבד גם הייתי משנה את מיקום הציר של המגלשים, שמהווה גם משענות רגליים, כך שלא יהיה באמצע - זה יאפשר מיקום קושרת בין המגלשים בשני הקצוות, ולא רק אחד.
מקווה שהילדה המיועדת תאהב!
