מצרף תמונות של התהליך.
בניתי גם מדף צף, שם השתמשתי באפשרות השניה של חיבור שתי עצים אופקיים, ויצא מצוין !
מצרף תמונות לטובת החברים.
סיום פרויקט יעלה בהמשך
איך לעשות קנט לדלפק..?
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: איך לעשות קנט לדלפק..?ביצעתי את הקנט לפי השיטה שישראל הציע כאן, יצא מצוין!
מצרף תמונות של התהליך. בניתי גם מדף צף, שם השתמשתי באפשרות השניה של חיבור שתי עצים אופקיים, ויצא מצוין ! מצרף תמונות לטובת החברים. סיום פרויקט יעלה בהמשך
Re: איך לעשות קנט לדלפק..?מוכר לי החתיך הכחול
יופי של ביצוע אבי לרעיון מעולה של ישראל!
Re: איך לעשות קנט לדלפק..?כמה פשוט, ככה יפה.
שמח לשיתוף תובנות.
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־10 אורחים | |||||