הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"ל
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לבצער גדול מאוד אני מודיע על פטירתו של חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"ל, ממייסדי הפורום וקבוצת החברים שהתגבשה סביבו, ורוח חיה בכל פעולותיו. על מועד ההלווייה תימסר הודעה נפרדת.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לעצוב מאוד, איש יקר וצנוע, חבר, מקצוען, מיוזמי ומובילי רעיון פורום הנגרות הראשון בישראל. יחסר מאוד לרבים מאיתנו.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לעצוב מאוד, משתתף בצער המשפחה והחברים
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"למצער לשמוע. לא הכרתי את זיגי אבל קראתי לא מעט ממה שכתב כאן.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לעצוב לשמוע. תמיד אהבתי את הפוסטים והתגובות שהיה כותב פה בפורום, שמתוכם הכרנו בנאדם צנוע, מכובד וחכם. אבדה גדולה, תנחומיי למשפחה.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לעצוב, מצער לשמוע...
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לתנחומים למשפחה.
מי יתן ונשמתו תהיה צרורה בצרור החיים. שלא נדע צער.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לעצוב מאוד. תנחומיי למשפחה.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"למצער לשמוע... תנחומים למשפחה
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לזיגי היה הבנאדם הראשון מהפורום שיצא לי לפגוש פנים מול פנים כשבנדיבות ובלי שהכיר אותי הציע לי לשאול ממנו מסור על מנת שאוכל להתחיל וליצור כשעוד לא היה לי אף כלי.
איש מקסים. מאוד עצוב לשמוע.
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־13 אורחים | |||||