ניסיתי לתת קצת הרגשה של עץ...
אתם יותר ממוזמנים לבקר ולהעיר ולהאיר את עיני בכל דבר שנראה לכם מוזר...
אני כאמור לא מעצב וזה כנראה די ברור לכל מי שמסתכל פה - ולכן אני צריך אתכם - חדי העין ואניני הטעם שתסבירו לי בדיוק מה לא בסדר
מקווה שתהנו מהמראה החדש
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מקווה שתהנו מהמראה החדשניסיתי לתת קצת הרגשה של עץ... אתם יותר ממוזמנים לבקר ולהעיר ולהאיר את עיני בכל דבר שנראה לכם מוזר... אני כאמור לא מעצב וזה כנראה די ברור לכל מי שמסתכל פה - ולכן אני צריך אתכם - חדי העין ואניני הטעם שתסבירו לי בדיוק מה לא בסדר
ברכות על השם שנבחרלי אישית לא משנה העיצוב ואני נוטה להתייחס לתוכן. אני מקווה שנפתרה בעייתם של מי שהתלוננו על גודל הגופן.
Re: מקווה שתהנו מהמראה החדשיקירי,
הכל בסדר, אחלה של עבודה, תודה רבה לך על כל מה שעשית ותעשה. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: מקווה שתהנו מהמראה החדשכל הכבוד
Re: מקווה שתהנו מהמראה החדשהללויה! תשבחות , המראה הרצוי, לדעתי כמובן ושוב ברכות
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים | |||||