בגלל שהשרת יושב בארה"ב ולאנשים שם אין מושג מהחיים שלהם, ההגדרה של "שעון ישראל" בפורום ובאתר לא עובדת כנדרש (הדבר תלוי בהגדרה גם בצד השרת עצמו שאליו אין לי גישה, והם לא מוכנים לעדכן)
לכן על מנת לראות את הזמנים כמצופה באתר, יש לבחור בזמן שעון קיץ את האופציה של GMT + 3 , ובזמן שעון חורף את GMT + 2
ההגדרה המיוחד של "שעון ישראל" הייתה אמורה לחסוך את הדבר הזה, אבל כמו שאמרתי זה תלוי בעובדה שבמכונה הנתון רשום נכון וכאן זה לא המקרה.
אני אבדוק אופציות נוספות על מנת לחסוך לכולם את האבו-ג'רס הזה, ולדאוג שלא יהיה צורך לשנות ידנית, אבל זה ייקח זמן. לחברינו בשאר העולם, גם לכם עלולות להיות בעיות בעניין הזה (הבעיות הם בגלל שרי הפנים החכמים שלנו שכל שנה משנים את החוקים ולכן אין בעולם הגדרה ברורה של מתי שעון קיץ בישראל מתחיל ונגמר, בעתיד אחרי שלא מזמן שינו את החוק למשהו יותר קבוע - יש לקוות שגם בצד המחשבי עניין זה ישתפר)
התופעה נכונה גם לארה"ב ששם לאחרונה שינו את החוקים אחרי למעלה מ50 שנה, ופתאום יש בלאגן, וגם לאוסטרליה בגלל שינוי השעון שם, וגם לברזיל ששם המצב יותר גרוע אפילו מישראל... ועוד כמה מקומות שלא נפרט, אז אנחנו לא לבד ובכל זאת דפוקים
