חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מכתש ועלי

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מכתש ועלי

הודעהעל ידי eyal g » 30 נובמבר 2012, 16:58

עשיתי מכתש מסיסם ועלי ממהגוני.
הסיסם היה בדרך לקמין בגלל חורי מכרסמים, ובעקבות דיון פה החלטתי לתת לו עוד צ'אנס לשימחתי.
הגימור החיצוני בFRICTION POLISH, אבל השוס הגדול הוא הגימור הפנימי - אין. למדתי שאם משתמשים בנסורת במהירות גבוהה השמן הטיבעי של העץ נותן ברק.
הופתעתי מאיכות הגימור ללא כל חומר נוסף. תנסו בבית
איל
קבצים מצורפים
10.JPG
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: מכתש ועלי

הודעהעל ידי yd » 30 נובמבר 2012, 23:29

עבודה יפה .מדוע העלי נראה דק ?
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: מכתש ועלי

הודעהעל ידי umi » 01 דצמבר 2012, 03:55

קודם כל העבודה והעץ יפים מאו.
שנית: מצתרף לקודמי ומרחיב: נראה לי שהמכתש צריך להיות יותר צר ולא עם שיפוע וגם יותר גבוהה, כי הדברים שאתה כותש יעופו אחוצה. היתי עושה את המקל בעובי כחצי מהקותר של התחתית כדי שיהיה יעיל.
אני קצת מבשל, לכן אני מרשה להצמי להגיב. אם אני תועה, תתקנו אותי.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

יוצרו עבור אבא שלי. ואני מחכה לשמוע פידבק ממנו

הודעהעל ידי eyal g » 01 דצמבר 2012, 10:04

אני מקבל את ההערות ואבדוק אותם.
מקסימום יהיו קישוט בסלון.
תודה
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: מכתש ועלי

הודעהעל ידי ezerzur » 04 דצמבר 2012, 13:12

יפה מאד , למרות זוית הצילום ראיתי את הסדקים / פיצוצים בעץ ,מלא אותם בציאנו אקרילט - דבק CA גם יחזק את העבודה וימנע המשך פתיחה של הסדק
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

השתמשתי בדבק CA מבחוץ, אבל המכתש מיועד עבור אוכל ולכן לא

הודעהעל ידי eyal g » 07 דצמבר 2012, 12:49

ביצעתי מבפנים, גם לא גימור
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים