חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Saba_jackson » 12 נובמבר 2007, 11:42

באזורי הקאונטרי במזרח קנדה מקובל להשתמש בנדנדה/שולחן עשוייה כמובן מעץ,
לשניים או ארבעה מבוגרים היושבים זה מול זה,
מי שהוא יודע כיצד קוראים לדבר הזה או היכן ניתן למצוא תכניות?

תודה
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Eliko » 12 נובמבר 2007, 14:57

לסבא ג'קסון
זה נקרא :lawn swing
or rolling glider
תחפש בגוגל או ב : viel tools inc
בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Saba_jackson » 12 נובמבר 2007, 15:20

אליקו,
תודה תודה!
אני מתקדם בעזרתך, אבל המוצר שאליו אני מתכוון,
כולל מעין שולחן (קבוע) בן שני הכסאות, ובהרבה מקרים הוא אינו תלוי
מלמעלה, אלא מלמטה על טרפז תחתון, או נע על גלגילות מצד לצד בתוך מסילה.
נתקלתי בעשרות סוגים, יתכן ויש לי תצלומים, אחפש ואצרף כאן.
אני מניח שיש לזה שם יותר
מאפיין לצורך חיפוש.

שוב, תודה על הסיוע.
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Eliko » 12 נובמבר 2007, 17:21

לזה התכוונתי על גלגלים.
אני אחפש עוד
אבל אלו השמות
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Eliko » 12 נובמבר 2007, 17:46

סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Saba_jackson » 12 נובמבר 2007, 17:58

וואאוו!זה בדיוק זה,
אם כך גם הכינוי באנגלית שמסרת, נכון.
יש גם צלום די ברור של המנגנון.

במקביל ביקשתי בקנדה שיצלמו לי כזה, ואנסה לצייר את התכנית בעצמי

תודה תודה על העזרה!
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 12 נובמבר 2007, 18:39

Eliko כתב:סבא ג'קסון נסה כאן
http://www.thebestadirondackchair.com/p ... .asp?id=35

מגניב, לאנשים שלא אוהבים להתנדנד לבד... אלא רק בחבורה, ועדיף כשהשתייה והאוכל כבר איתך באותו מומנטום :-) רק לזכור לא למלאות את הכוסות יותר מדי שלא ישפך על העץ היפה.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Saba_jackson » 13 נובמבר 2007, 11:40

העקרון בנדנדות הללו, הוא שהשולחן תמיד מחובר לקרקע, כך שלא צריך לדאוג לבירה.

ישנם שני סוגים עיקרים, בראשון שני הכסאות מחוברים זה לזה ונעים ביחד, בדרך כלל על מסילה עם גלגלים או קוגלגרים, ובאחר, כל כסא מתנדנד עצמאית, בדרך כלל תלוי על מוטות מתכת.

הדגם הראשון מפורט בלינק ששלח ELIKO ואני מנסה למצוא או להמציא תכניות,
פשוט בא לי לעשות אחד כזה....
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: נדנדה קנדית, מי מכיר מי יודע?

הודעהעל ידי Eliko » 13 נובמבר 2007, 11:49

בהצלחה .שתף אותנו בתהליך... ותדאג שאני אוכל להתנדנד... בירה עלי...
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ואורח אחד

cron