שלבי חריטת קערה
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: איה החיבור ה12 ?אכן כך ואוסיף, בתעשית החריטה הבנויה על סגמנטציה, מקובל אצל רב החורטים לא להכין עיגול שלם אלא לתכנן על 180 ולהדביק. כאשר חצי עיגול מוכן ויבש, מלטשים את שתי קצותיו (בבת אחת) ליישור מוחלט. רק אז מדביקים למחצית השנייה (שעברה טיפול זהה). מתקבלים חיבורים מצויינים גם אם העיגול הסופי עשוי להיות טיפטיפה אליפטי אבל זה נעלם בחריטה.
Re: איה החיבור ה12 ?תודה מקס, הרגשתי קצת 'עליהום...' כאילו ותפסו אותי על שקר ולא על טעות. תודה.
Re: איה החיבור ה12 ?
אל תרגיש ככה, אני אישית לא אוהב סגמנטים בדיוק בגלל הצורך הזה בדיוק וחישובים גיאומטריים - אני אוהב לעשות עגול ואינטואיטיבי - חריטה ידנית רגילה... מצאתי שהאנשים שאוהבים סגמנטים קצת חרדים מדי לנוסחאות שלהם ועלולים להיות מגוננים ומתגוננים מדי בעניין - לא לקחת ללב, זה בא עם התחום
Re: שלבי חריטת קערהאמא שלי ,זכרונה לברכה, הייתה אומרת "לא משנה מה מכניסים לטשולנט, העיקר שיצא טעים".
הקערה יפה וזה העיקר.
Re: שלבי חריטת קערהאיש לא חיפש, ולא ניסה לתפוס אותך על שקר.. חלילה לך מלחשוב כך..
איש גם לא חרד ,או מנסה לגונן על מעלותיו..(או מגרעותיו.. וזה לא מתוך אהבה לסיגמנטים,אלא נוסחאות בהנדסה.. בחלוקת מעגל לחלקים שווים, יש מעלות קבועות עפ"י מס' היחידות המרכיבות את המעגל..15-22.5-30- 7.5- מעלות (45 מעלות,כבר לא יתנו מעגל..) אלא שלא הייתה ברורה ההתעקשות שלך על חיתוך 11 יחידות בזוית 15 מעלות, וקבלת 360 מעלות.. אבל חשתי שבשלב מסויים תגיע למסקנות הנכונות..ואכן זה הגיע.. נסה כמו שמקס ציין, הדבקת 2 חצאי מעגל, ליטוש כל מחצית בקו של 180 מעלות,ואז הדבק אחד לשני (בעבודה מדוייקת, ההתאמה תהיה מושלמת..) בהצלחה
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||