חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צריך קצת ביקורת והשראה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 03 ינואר 2012, 15:44

שלום לכולם,
אני עובד על המזוזה הנ"ל שהתחילה בתור סתם תרגיל לעשות נר (עבודה על שלהבת/ספירלה)

אחרי שחבר סיפר שהוא עומד להיכנס לבית ורציתי לתת לו מתנה נזכרתי בתיכת העץ הזו, והחלטתי לעשות מעשה...

אז השלהבת עוד צריכה עבודה, את זה אני יודע
לחלק האחורי אני אבריג פלטת פרספקס קטנה שתעזור באטימה ובחיבור למשקוף.

מה עוד חסר, או שאולי לעזוב את זה כמו שזה? (חוץ מגימור כמובן שזה קצת שיוף וקצת לכה)...

לשיפוטכם

מקדימה:
תמונה

מאחורה:
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהעל ידי moshik » 03 ינואר 2012, 16:24

נראה מצויין לא צריך להוסיף כלום
רק לוודא שהקלף נכתב ע"י מישהוא רציני ואין חלילה טעויות.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 03 ינואר 2012, 16:45

moshik כתב:נראה מצויין לא צריך להוסיף כלום
רק לוודא שהקלף נכתב ע"י מישהוא רציני ואין חלילה טעויות.


הקלף זה כבר מחוץ לתחום האחריות שלי - אם אני אקנה את הקלף בנוסף למזוזה - אז זה בהחלט יהיה רלוונטי, אבל כנראה שהוא יקבל רק את בית המזוזה.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהעל ידי zigi » 04 ינואר 2012, 23:13

רעיון יפה, ראוי להעתקה. כמובן כפי שאמרת, ליטוש ולכה ישלימו את בית המזוזה.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron