עוד דברים שהכנתי
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: עוד דברים שהכנתיתקן אותי אם אני טועה, אבל נראה שהרמה משתפרת והולכת...
ספר קצת על הטכניקה שלך והשינויים שחלו בה ובכלים שאתה משתמש בהם מאז שהתחלת.... אולי בצורה בה אתה מתכנן פרוייקט?
Re: עוד דברים שהכנתייפה מאוד
עבודות מקסימות ...
Re: עוד דברים שהכנתינראה נהדר.. עבודות יפות..!
Re: עוד דברים שהכנתיתודה על המחמאות!
משה , אתה לא טועה, הטכניקה משתפרת עם הזמן, הידים למדו יותר לעבוד עם העץ ועם החיתוכים השונים עם הכלים והדרמל,,, והכלים בהם אני עובד הם: מפסלות, סכין יפנית, ו"דרמל" שעזר לי המון! בעבודות שהעלתי עבדתי עם סכין יפנית ומעט במפסלות. המזוזה שאינה צבועה, עליה עבדתי עם דרמל. ואת הפיתולים' שיש על אחת מהאצבעות המוצגות ( לא קשה לנחש איזו) , גם הם עם דרמל
Re: עוד דברים שהכנתיעבודות מקסימות ויפות,כל הכבוד.
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||