חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עוד דברים שהכנתי

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עוד דברים שהכנתי

הודעהעל ידי ITAMAR » 13 דצמבר 2011, 17:34

מזוזות ואצבעות לקריאת ספר תורה
קבצים מצורפים
3.jpg
2.jpg
4.jpg
ITAMAR
משתמש ותיק
 
הודעות: 31
הצטרף: 20 דצמבר 2009, 01:55

Re: עוד דברים שהכנתי

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 13 דצמבר 2011, 22:29

תקן אותי אם אני טועה, אבל נראה שהרמה משתפרת והולכת...
ספר קצת על הטכניקה שלך והשינויים שחלו בה ובכלים שאתה משתמש בהם מאז שהתחלת.... אולי בצורה בה אתה מתכנן פרוייקט?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: עוד דברים שהכנתי

הודעהעל ידי GILY » 14 דצמבר 2011, 06:54

יפה מאוד
עבודות מקסימות ... :lol:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עוד דברים שהכנתי

הודעהעל ידי icemen » 14 דצמבר 2011, 11:55

נראה נהדר.. עבודות יפות..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: עוד דברים שהכנתי

הודעהעל ידי ITAMAR » 14 דצמבר 2011, 17:26

תודה על המחמאות!

משה , אתה לא טועה, הטכניקה משתפרת עם הזמן, הידים למדו יותר לעבוד עם העץ ועם החיתוכים השונים עם הכלים והדרמל,,,
והכלים בהם אני עובד הם: מפסלות, סכין יפנית,
ו"דרמל" שעזר לי המון!

בעבודות שהעלתי עבדתי עם סכין יפנית ומעט במפסלות.

המזוזה שאינה צבועה, עליה עבדתי עם דרמל.
ואת הפיתולים' שיש על אחת מהאצבעות המוצגות ( לא קשה לנחש איזו) ,
גם הם עם דרמל
ITAMAR
משתמש ותיק
 
הודעות: 31
הצטרף: 20 דצמבר 2009, 01:55

Re: עוד דברים שהכנתי

הודעהעל ידי yd » 14 דצמבר 2011, 22:03

עבודות מקסימות ויפות,כל הכבוד.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד