חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

הדבקות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

הדבקות

הודעהעל ידי ykyk » 06 יולי 2011, 12:49

שלום
כלי שעשוי כולו מהדבקות. יפאה .מייפל ואורן . זה היה פרויקט רציני.
מידות: 25X33 ס"מ
סיומת: סדיק סילר ופרנץ פוליש.
קבצים מצורפים
007.JPG
P7061803.JPG
P7061807.JPG
002.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: הדבקות

הודעהעל ידי icemen » 06 יולי 2011, 13:59

מרשים ביותר..!! עכשיו הבנתי למה אתה כל כך עסוק..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: הדבקות

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 06 יולי 2011, 14:09

נראה פשוט יפיפה!

איך עשית את ההדבקה של המוט באמצע, נראה שאין יותר מדי מה להדביק וגם זה Endgrain שנדבק הרבה פחות טוב - הוספת איזה חיזוק?

כל הכבוד על התכנון והביצוע!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: הדבקות

הודעהעל ידי sarit zur » 06 יולי 2011, 15:54

איזו תוצאה מרהיבה :!:
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: הדבקות

הודעהעל ידי ykyk » 06 יולי 2011, 17:23

שלום ותודה על התגובות הנלהבות.
את העמוד הדבקתי בצד אחד עם דבק לבן ובצד של הקערה עם אפוקסי
2 טון.
אני עשיתי פינים בתוך העמוד אני חותך לצורהשל X קודח במרכז ודופק
קלין. מכיוון שהעמוד בא האלכסון החור היה קצת גדול ואז אני ממלא
עם אבקה ודבק מהיר. בצד התחתון שמתי אבקה ודבק מהיר גם בבסיס
שלה עמוד .
בצד של הקערה נעזרתי עם בורג שיהדק אותו לעמוד ויש כמובן את הפין
שדפקתי קלין בקצה.
ביי
קבצים מצורפים
003.JPG
רואים את הפין עם הקלין והבורג.
שבסייום כיסתי את הכול עם אבקה ודבק מהיר
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: הדבקות

הודעהעל ידי smadaroo » 06 יולי 2011, 18:08

מענין מאוד!

אה, הי, הצטרפתי!

אותי מענין איך הכנת את החתיכות לפני הדבקה - האם הכל סופר מדויק, או שזה לא כזה קריטי, והאם ההקצעה מושקעת במיוחד, או שוב - שזה באמת לא כזה קריטי?

(אין לי מקצוע חשמלי, וגם עם מקצוע ידני לא הכי קל לי, האם אני אוכל בכלל לגשת לזה?)
smadaroo
 
הודעות: 1
הצטרף: 06 יולי 2011, 18:03

Re: הדבקות

הודעהעל ידי ykyk » 06 יולי 2011, 19:02

שלום
את העצים הלבנים העברתי במקצוע ואת הכול העברתי בליטוש במחרטה
יש לי גלגל בקוטר של 40 ס"מ שמודבק לו נייר זכוכית.
אבל מה כן אני סוגר את הקליבות עם מפתח צינורות.
קבצים מצורפים
PC020142.JPG
ae_2026_808.jpg
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 06 יולי 2011, 19:06, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: הדבקות

הודעהעל ידי moshik » 06 יולי 2011, 19:06

אל תתיאש מהקצעה ידנית

אתה מוזמן אלי עם המקצוע, בנוסף לקפה וויסקי תקבל
השחזה , כיוון של המקצוע והדרכה איך מקציעים בלי להתעייף
בחתיכות כאלה קטנות הקצעה ידנית לצורך הדבקה היא יחסית מהירה.

מושיק 0505330006
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: הדבקות

הודעהעל ידי shutter » 06 יולי 2011, 21:00

עבודה מורכבת ויפה מאוד.
כל הכבוד!
shutter
משתמש ותיק
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19

Re: הדבקות

הודעהעל ידי Pini Gold » 06 יולי 2011, 21:08

תוצאה יפה ומאוד מעניינת. ממש פרוייקט מורכב.
כל הכבוד.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron