חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודה שסיימתי לאחרונה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהעל ידי zvika002 » 13 אוגוסט 2009, 17:45

אגרטל כדורי מאורן בקוטר 25 ס"מ
קבצים מצורפים
vase  20090330.JPG
אגרטל כדורי
נערך לאחרונה על ידי zvika002 בתאריך 14 אוגוסט 2009, 04:00, נערך פעם אחת בסך הכל.
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: ֳ²ֳ¡ֳ¥ֳ£ֳ₪ ֳ¹ֳ±ֳ©ֳ©ֳ®ֳ÷ֳ© ֳ¬ֳ ֳ§ֳ¸ֳ¥ֳ°ֳ₪

הודעהעל ידי elico » 13 אוגוסט 2009, 23:07

ֳ ֳ©ֳ©ֳ₪ֳ¥???
סמל אישי של המשתמש
elico
מנהל פורום
 
הודעות: 339
הצטרף: 22 אפריל 2009, 17:26

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 14 אוגוסט 2009, 06:43

zvika002 כתב:אגרטל כדורי מאורן בקוטר 25 ס"מ


נראה שהשתמשת ממש בכל הגזע, האם חיזקת קצת את מרכז הגזע (או אולי זה ענף?), כדי שלא יסדק ביבוש? ואם כן איך עשית את זה?

כמה יבש היה האורן כשחרטת?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהעל ידי Eliko » 14 אוגוסט 2009, 08:12

ממש יפה. זה נראה לי מחיבור V בין שני ענפים. מה הגימור ?
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהעל ידי zvika002 » 14 אוגוסט 2009, 17:19

הגימור לכה פוליאוריטנית ווקס
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהעל ידי max63 » 16 אוגוסט 2009, 08:55

עבודה יפהפיה! מצטרף לשאלה של משה על טיפול מקדים נגד סידוק.
יישר כח.
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהעל ידי zvika002 » 16 אוגוסט 2009, 10:02

הגזע שהה בסביבה די מוצלת מרגע כריתתו ועד לעיבודו.
לא בוצע שום טיפול למניעת סידוק(לא יודע מה הכוונה?) טרם עיבודו.
הגזע היה די יבש בשעת עיבודו אך הצריך ייבוש נוסף ושהות בתוך שבבי עץ למשך כחדשיים נוספים.
עם גמר העיבוד הסופי הופיען סדקונים שנאטמו בעזרת תערובת של דבק נגרים ונסורת ליטוש של אורן.בוצע ליטוש בין 60 ל320 ואח"כ גימור כמו שכבר ציינתי
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים