שלום לכולם, אני לא כותב הרבה, אין לי כל כך זמן, אבל נהנ לקרוא את הפורום פעם בכמה שבועות.
רציתי לשתף בפרוייקט מהימים האחרונים.
יש לי מחרטת עץ מסוג BEAVER. אחלה מחרטה, מהירות אלקטרונית, ראש מתסובב החוצה, בנויה היטב, מאסיבית ונוחה לשימוש. רק - MID SIZE...
30 ס"מ קוטר מקסימאלי (אפשר לסובב החוצה ואז יש יותר) ו 53 ס"מ בין העוקצים. לפני כמה חודשים עלה לי רעיון לבנות לה הארכה, ובימים האחרונים ניגשתי לעבודה.
הרעיון היה לחתוך ברזל 4מ"מ (פח) בלייזר, ולרתך למבנה קשיח קל ומדוייק.
את התכנון עשיתי בעזרת תוכנת תלת מימד SOLIDWORKS. היא דומה בגדול לסקצ'אפ, רק כמובן שהיא מקצועית...
את החיתוך עשיתי אצל חבר טוב, אבי שחר, שבית המלאכה שלו נמצא במושב עמינדב והוא מצוייד במכונת חיתוך לייזר (ענק ומדהים) שיכולה לחתוך מתכות (ברזל עד 5 ממ, נירוסטה ואלומיניום פחות) וכמובן שהוא גם מקצוען אמיתי בכיפף וריתוך (שחר נירוסטה, חפשו בדפי זהב ואפשר להוסיף למדריך עסקים) וגם אדם מקסים שתמיד מוכן לעזור.
אחרי חיתוך, שני כיפופים, והכנות נוספות התחלנו לרתך, קודם כל את החלקים העליונים לעצמם, ואת המבנה הנושא לעצמו. אחר כך ניגשתי לעשות פינישים במקומות שלא תהייה גישה אליהם לאחר השלמת הריתוכים שתעשה כנראה רק בשבוע הבא.
אז גם אכתוב ואעלה עוד תמונות של המשך הפרוייקט. אגב ההארכה מוסיפה 32 ס"מ בין העוקצים ואז יש לי 85 ס"מ שזה כבר מכובד (למשל לרגל של שולחן)
תודה שקראתם
עידו
