קניתי מחרטה
23 הודעות
• עמוד 2 מתוך 3 • 1, 2, 3
Re: קניתי מחרטהכנראה שהפורום המקביל צריך קצת חיזוקים
Re: קניתי מחרטהאם המטרה היא באמת "ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל", יש להפנות שואלים לכל מקור לגיטימי. יש מי שחושב אחרת?
Re: קנאת חורטים תרבה קערה..
לא יודע אם תרבה קערות, אבל נסורת בודאי...
Re: קניתי מחרטהאולי די כבר לברברת... פה רוצים לראות תוצרת..
מחרטה-זה "In" היום.. ואם תרצו, זה לא חלום.. לחרוט צלחת או גביע.. ללא הצורך להקציע.. לא צריך כאן תואר/ תזה.. צריך רק לאתר ת'גזע.. קצת דמיון ויד בוטחת.. והרי לכם צלחת.. ווקס או שמן להחליק..אי אפשר כבר להפסיק.. אל תאמרו לי, לא הוזהרנו.., לא ידענו , או חשבנו.. החריטה לא סתם דלקת.. זו מחלה שמדבקת..!
Re: קניתי מחרטהכפי שציינתי גובה הציר הוא 12.5 ס"מ מעל המצע, מה שאכן נותן אפשרות לחרוט כמעט עד 25 ס"מ. אגב, יש מקום קרוב לציר המניע שהוא גבוה אף יותר ונותן אפשרות לחרוט עד 36 ס"מ, אבל החלק הזה הוא צר מאד ואחרי הרכבת התפסנית, נשאר שם מקום רק לצלחת מאד שטוחה.
נראה לי שבמאמץ לא גדול, ובעזרתו של חרט מתכת דייקן, ניתן להגביה את הציר מעט. נראה לי שהסיכון במהלך הזה (במקרה שהחרט לא ידייק מספיק) הוא לאבד את המירכוז (שהעוקצים לא יהיו מקבילים בדיוק). שילמתי עליה 1500 ש"ח. המחיר הזה כולל תפסנית (בת שלוש שנים), כמה עוקצים חיים (שבחלקם אני לא בטוח שאשתמש) ומנח כלים קטן נוסף שמאפשר כניסה לתוך קערה. בנוסף קניתי את סט הכלים הסיני הבסיסי (ב"בורג המפרץ" ב-700 ש"ח). מה שחסר לי עדיין - זה האבן משחזת. בסוף, לא התאפקתי והרכבתי אותה על המעמד הישן שלה. הוספתי הרבה משקולות והתחלתי לחרוט. המוצר הראשון שאני רוצה לעשות זה 8 כדורים (חשבתי על עץ בוק) לפסל המקלע שמוצב על צריח שמשולב בגדר החיה שבחזית ביתי. השני, כזכור, הוא מכסה שישמש כגולם ליציקת אלומיניום. המכסה זה, לכשיורכב על כלי להשקיית חתולים יהפוך אותו למתקן להזנת צופיות.
עזובת'ך מכדורים מעץ ...תגיד, זה נחוץ מכונת יריה בחצר ? אם כן, אני הייתי עובר לאש חיה ומשתמש בכדורים חיים.
עכשיו נפל לי האסימוןלמה חיל האויר תוקף מחרטות בעזה
בשלב הבא הם יתקפו מסורי סרט....
23 הודעות
• עמוד 2 מתוך 3 • 1, 2, 3
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||