וכל היתר אני. בצריבה.
קוטר עליון של הכלי כ- 10 ס"מ.
עץ לא קל לצריבה, אין מיקום לאחיזה, אפילו עם קליבה ופוטר, אבל, מה אנחנו שווים ללא אתגרים.
הדוגמה קלה להפליא, והוכחה, שכאשר העץ משעמם למדי, נגיעות של צריבה, הן תוספת נאה.
יום קסום, לכולם
גביע מעץ צאלון...
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
גביע מעץ צאלון...עזר חרט, עד כדי עובי מפחיד,
וכל היתר אני. בצריבה. קוטר עליון של הכלי כ- 10 ס"מ. עץ לא קל לצריבה, אין מיקום לאחיזה, אפילו עם קליבה ופוטר, אבל, מה אנחנו שווים ללא אתגרים. הדוגמה קלה להפליא, והוכחה, שכאשר העץ משעמם למדי, נגיעות של צריבה, הן תוספת נאה. יום קסום, לכולם
Re: גביע מעץ צאלון...יפייפה, כמו תמיד. הפכת גביעה עם עץ משעמם למרהיבה ביות. תענוג לראות את העבודות שלך.
Re: גביע מעץ צאלון...שני אמנים בבית אחד וכל אחד בתחומו תוך שיתוף פעולה פורה. תענוג !!!!
Re: גביע מעץ צאלון...יפיפה
Re: גביע מעץ צאלון...עבודה יפה.. לטעמי, מעט ברק לגימור,רק יוסיף..
Re: גביע מעץ צאלון...מקסים,שילוב מנצח,יפיפה.
Re: גביע מעץ צאלון...תודה לכם.
שבת נהדרת וכייפית
Re: גביע מעץ צאלון...יפה מאוד, האם יש בתכנון להפוך אותו ראוי לשתייה (אטימה מבפנים וכדומה?) אם כן אשמח לשמוע על החומרים והתהליך - אני ממש אוהב לעשות גביעים, אבל בגלל שאני אוהב שיהיה שימושי - אני מכין אותו לשתייה ממש, כרגע עם אפוקסי שקוף מבפנים עד השפה ממש (נותן תחושה נעימה לשפתיים)
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||