חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

גביע מעץ צאלון...

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי sarit zur » 08 ינואר 2014, 08:31

עזר חרט, עד כדי עובי מפחיד,
וכל היתר אני. בצריבה.
קוטר עליון של הכלי כ- 10 ס"מ.
עץ לא קל לצריבה, אין מיקום לאחיזה, אפילו עם קליבה ופוטר, אבל, מה אנחנו שווים ללא אתגרים.
הדוגמה קלה להפליא, והוכחה, שכאשר העץ משעמם למדי, נגיעות של צריבה, הן תוספת נאה.
יום קסום, לכולם :D
קבצים מצורפים
DSCN2934.JPG
DSCN2935.JPG
DSCN2936.JPG
DSCN2937.JPG
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי umi » 08 ינואר 2014, 15:47

יפייפה, כמו תמיד. הפכת גביעה עם עץ משעמם למרהיבה ביות. תענוג לראות את העבודות שלך.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי nissim » 08 ינואר 2014, 18:29

יפהפה!
nissim
סופר משתמש
 
הודעות: 359
הצטרף: 18 ספטמבר 2012, 22:10

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי zigi » 08 ינואר 2014, 20:41

שני אמנים בבית אחד וכל אחד בתחומו תוך שיתוף פעולה פורה. תענוג !!!!
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי Pini Gold » 10 ינואר 2014, 04:00

יפיפה
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי icemen » 10 ינואר 2014, 13:07

עבודה יפה.. לטעמי, מעט ברק לגימור,רק יוסיף..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי yd » 10 ינואר 2014, 22:42

מקסים,שילוב מנצח,יפיפה.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי sarit zur » 11 ינואר 2014, 07:25

תודה לכם.
שבת נהדרת וכייפית :)
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: גביע מעץ צאלון...

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 13 ינואר 2014, 10:23

יפה מאוד, האם יש בתכנון להפוך אותו ראוי לשתייה (אטימה מבפנים וכדומה?) אם כן אשמח לשמוע על החומרים והתהליך - אני ממש אוהב לעשות גביעים, אבל בגלל שאני אוהב שיהיה שימושי - אני מכין אותו לשתייה ממש, כרגע עם אפוקסי שקוף מבפנים עד השפה ממש (נותן תחושה נעימה לשפתיים)
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron