ראיתי את כל העבודות במחרטה שהעלו פה וזה מהמם!
אני מעוניין להתחיל להלתנסות בדברים מעין אלו. האם יש אפשרות להתחיל ללמוד ללא הוצאה כספית גדולה? אם כן אז איך?
תודה
וואוו
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: וואווקורס חריטה בסיסי לעץ עולה להערכתי כ-1300-1500 ש"ח..(בד"כ נמשך כ-10 שיעורים)
לאחר הקורס, תחליט אם אתה הולך על זה,ואז תצטרך להתחיל כלים לקנות כלים.. מחרטה,פוטר(תפסנית),מפסלות. וזה עשוי להגיע לכ-4000 שח לכלים הפשוטים, והבסיסיים..בהמשך תצטרך ניירות ליטוש,שמנים, משחזת שולחן,כלי עזר להשחזה,מנורה שולחנית ועוד כהנה וכהנה אביזרים.. אל יאוש,לך על זה..! ציין מהיכן אתה בארץ,ונוכל להכווין אותך לקרוב אליך.. בהצלחה
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||