חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

וואוו

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

וואוו

הודעהעל ידי bason1661 » 18 יוני 2012, 00:48

ראיתי את כל העבודות במחרטה שהעלו פה וזה מהמם!
אני מעוניין להתחיל להלתנסות בדברים מעין אלו. האם יש אפשרות להתחיל ללמוד ללא הוצאה כספית גדולה? אם כן אז איך?
תודה
bason1661
משתמש ותיק
 
הודעות: 57
הצטרף: 06 יוני 2012, 13:25

Re: וואוו

הודעהעל ידי icemen » 18 יוני 2012, 08:56

קורס חריטה בסיסי לעץ עולה להערכתי כ-1300-1500 ש"ח..(בד"כ נמשך כ-10 שיעורים)
לאחר הקורס, תחליט אם אתה הולך על זה,ואז תצטרך להתחיל כלים לקנות כלים.. מחרטה,פוטר(תפסנית),מפסלות. וזה עשוי להגיע לכ-4000 שח לכלים הפשוטים, והבסיסיים..בהמשך תצטרך ניירות ליטוש,שמנים, משחזת שולחן,כלי עזר להשחזה,מנורה שולחנית ועוד כהנה וכהנה אביזרים.. אל יאוש,לך על זה..!
ציין מהיכן אתה בארץ,ונוכל להכווין אותך לקרוב אליך..
בהצלחה
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: וואוו

הודעהעל ידי najimovm » 18 יוני 2012, 20:58

נכון לשנה שעברה, הקורס הבסיסי אצל אלי אבוחצירא בעמינדב (ליד ירושלים) עולה 3200 שח ל 10 מפגשים של 4 שעות. נשמע הרבה, אבל זה יוצא 80 שח לשעה, שזה די הגיוני, ובכל מקרה שווה כל שקל.
najimovm
סופר משתמש
 
הודעות: 407
הצטרף: 16 פברואר 2009, 21:52
מיקום: רמת נגב

Re: וואוו

הודעהעל ידי Pini Gold » 20 יוני 2012, 08:15

בתשלומים?
:lol:
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: וואוו

הודעהעל ידי najimovm » 21 יוני 2012, 17:51

אני שילמתי בשניים, אולי אפשר יותר.
najimovm
סופר משתמש
 
הודעות: 407
הצטרף: 16 פברואר 2009, 21:52
מיקום: רמת נגב

Re: וואוו

הודעהעל ידי ranshara » 21 יוני 2012, 19:37

כרגיל : מהיכן אתה?
רן.
ranshara
מנהל פורום
 
הודעות: 766
הצטרף: 01 מאי 2008, 10:36
מיקום: שדה אילן

Re: וואוו

הודעהעל ידי GILY » 24 יוני 2012, 21:17

הי
החלטת כבר אם את הולך על זה ....
:wink:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron