שלום לכולם.
תוכלו בבקשה לעזור בענין גדלים סטנדרטים של מחברים לארון. אני לא יודע מה שם המחברים, מדובר בתבריג המאפשר הצמדה של שני לוחות ב-90 מעלות. אחד החלקים של המחבר מופיעים בתמונה מצורפת.
רציתי לשאול באיזה מרחק מדוייק מדופן הפלטה יש לקדוח את החור לחלק זה, באיזה עומק, ולאיזה עומק יש להבריג את החלק השני המתחבר אנכית לפלטה השניה.
תודה רבה
