חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחברים לארון

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מחברים לארון

הודעהעל ידי yoni g » 17 אוגוסט 2007, 14:47

שלום לכולם.
תוכלו בבקשה לעזור בענין גדלים סטנדרטים של מחברים לארון. אני לא יודע מה שם המחברים, מדובר בתבריג המאפשר הצמדה של שני לוחות ב-90 מעלות. אחד החלקים של המחבר מופיעים בתמונה מצורפת.
רציתי לשאול באיזה מרחק מדוייק מדופן הפלטה יש לקדוח את החור לחלק זה, באיזה עומק, ולאיזה עומק יש להבריג את החלק השני המתחבר אנכית לפלטה השניה.

תודה רבה
קבצים מצורפים
מחבר ארון.jpg
מחבר ארון.jpg
yoni g
 
הודעות: 4
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 22:30

Re: מחברים לארון

הודעהעל ידי kobi simchi » 17 אוגוסט 2007, 16:20

אז ככה....אני לא יודע לגבי במחברים האלה, אבל אני משתמש במחברים כאלה שהם גלויים, עשויים מפלסטיק עם הברגה פנימית מתכתית.על עיקרון של זכר ונקבה.
אשלח לך תמונה בהזדמנות.
אני משתמש בהם כי לא צריך לעשות חורים פנימיים עבור ההתקן הזה.עושה עבודה נפלאה.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: מחברים לארון

הודעהעל ידי maamoon » 17 אוגוסט 2007, 19:19

אני לא יודע מה הכוח של המחברים האלה שאתה מדבר עליהם
את השם אני לא יודע
אני יודע כי יש גדלים שונים וצורות שונות לדבר הזה
הבעייה עם המחברים האלה שהקדחים חייבים להיות מה זה מדוייקים על המ"מ
ואתה צריך לקדוח אופקיט וגם אנכית שני חורים בגדלים שונים ובדיוק רב בשביל שזה יעבוד וגם הם לא כול כך חזקים , בדרך כלל מחברים אלה באים בכול העבודות של הרכב בעצמך משעשויים מסיבית או שבבית
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: מחברים לארון

הודעהעל ידי roybarkai » 17 אוגוסט 2007, 21:51

היי,

אני משתמש במחברים של חברת GRASS ומכונת קידוח 21/3 מקדחים.

לכל מחבר שכזה יש נתוני קידוח שונים.

עליך למדוד את המחברים שנקראים אגב מיניפיקס האחד למדוד את אורך התותב בחלק שבין הדיבל ועד לקצה (תחילת החלק המתכתי של התותב) זהו עומק הקידוח לתותב

קוטר התותב הוא בדרך כלל 5 ממ'

את הקידוח מבצעים באמצע הלוח בהתאם לעוביו.

המחבר המוצג בתמונה מגיע במספר אורכים בהתאם לעובי הלוח ועמוק הקידוח הוא בעצם גובה המחבר מקצה לקצה.

מרחק הקידוח בדרך כלל הוא 34 ממ'. אך זה תלוי באורך החלק המתכתי של התותב שאתה יכול למדוד אותו.

עליך לזכור כי חיבור זה דורש דיוק רב בקידוח ונחוצה בדרך כלל מכונת קידוח לצורך כך.

אשמח לעזור לך אם ינן שאלות נוספות.


חיים

0526000866
roybarkai
 
הודעות: 1
הצטרף: 17 אוגוסט 2007, 21:45


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־13 אורחים