חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

toys

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

toys

הודעהעל ידי Eliko » 12 ספטמבר 2007, 17:29

כדאי אולי להקדיש פרק נפרד לצעצועי עץ. ללא ספק רבים מחברי הפורומים יוצרים צעצועים.
וראו כיצד מצאה נכדתי שימוש לצעצוע שעשיתי לה.....
שנה טובה
בריאות ואושר ואריכות ימים
נסרו היטב

אלי
קבצים מצורפים
maya&toy01.jpg
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: toys

הודעהעל ידי maamoon » 12 ספטמבר 2007, 18:13

אריכות ימים וטובים ומלאי אושר ועושר, ועץ
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: toys

הודעהעל ידי zigi » 13 ספטמבר 2007, 01:26

איזה מזל יש לנכדה שלך שהיא לא דומה לסבא שלה. חחחחח
שתרבה לכם נחת ואושר. ובנוסף שנה טובה לכולם.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: toys

הודעהעל ידי Dganit » 13 ספטמבר 2007, 20:51

עם דוגמנית כזו , לא מבחינים בצעצוע
הרבה אושר ונחת וכמובן יצירת צעצועים רבים .
הרעיון לפורום צעצועים או הכל לילד יכול להיות רעיון טוב למרות שזה מרחיב לפורום נוסף אך מצד שני ממקד .
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: toys

הודעהעל ידי Pini Gold » 13 ספטמבר 2007, 20:54

זה הנחת האמיתי מכל העניין. תמונת מזכרת יפיפיה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: toys

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 15 ספטמבר 2007, 22:01

Eliko כתב:כדאי אולי להקדיש פרק נפרד לצעצועי עץ. ללא ספק רבים מחברי הפורומים יוצרים צעצועים.
וראו כיצד מצאה נכדתי שימוש לצעצוע שעשיתי לה.....
שנה טובה
בריאות ואושר ואריכות ימים
נסרו היטב

אלי

אני לא בטוח שזה מצדיק פורום נפרד, האם זה לא בתוך העניין של הנגרות? אני לא קובע פה מסמרות (תרתי משמע) אני פשוט מנסה להבין מה יהיה מיוחד בפורום הזה לעומת פורום הנגרות ועבודות אחרות... האם יש תוכן מיוחד לנושא הצעצועים או שזה צד (מעניין אומנם) של הנגרות.
להסבר קצר מבחינת "ההנהלה" אין הגבלה על מספר הפורומים שניתן לפתוח, אבל עדיף שיהיה אפשרות לבשר בפורום, מכיוון שיש פה מיקוד על עבודה בעץ אז אין ממש כיוון לדבר על בניית צעצועים בכלל, ולכן העניין נראה די מצומצם. בואו נפתח את זה להצבעה.

לעניין הצעצוע בתמונה, ממש חמודה, אני בטוח שהסבא ממש נהנה מהקטנה הזו - וגם השימוש לא נראה לי חריג, זה בדיוק מה שהבת שלי עושה עם הצעצועים שאני עושה לה...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: toys

הודעהעל ידי iavihay » 15 ספטמבר 2007, 22:25

מסכים עם משה אשל, אין צורך בתת פורום נוסף לנושא צעצועי- עץ.(מעטים בפורום עוסקים בכך..) כל אחד יכול להכניס את תמונות הצעצועים שבנה לאלבום האישי.להנאת כולנו..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: toys

הודעהעל ידי Eliko » 16 ספטמבר 2007, 23:41

לא התכוונתי לפתוח פורום נוסף אלא תת פרק בתוך הפורום. אמנם מדובר בעבודות עץ "רגילות" כביכול אולם יש גם צעצועים עם מנגנונים (גם כן מעץ) מעין צעצועים מכניים וכדאי לשתף .ההצעה לפרק נפרד באה על מנת שלא יבלע בשאר הנושאים .
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: toys

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 17 ספטמבר 2007, 10:45

Eliko כתב:לא התכוונתי לפתוח פורום נוסף אלא תת פרק בתוך הפורום. אמנם מדובר בעבודות עץ "רגילות" כביכול אולם יש גם צעצועים עם מנגנונים (גם כן מעץ) מעין צעצועים מכניים וכדאי לשתף .ההצעה לפרק נפרד באה על מנת שלא יבלע בשאר הנושאים .

הי אלי,

בואו נתחיל בלשתף בפרטים, ואחר כך תמיד אפשר לרכז את כל ההודעות לתוך מקום מיוחד אם יש מספיק נפח בשביל זה... יש בכוחי (תרועת חצוצרות ודפיקות תופים) להעביר הודעות בין פורומים גם בדיעבד... אז אני לא פוסל את הרעיון רק בוא נראה מה מתפתח קודם.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Se7eN ו־5 אורחים