כדאי אולי להקדיש פרק נפרד לצעצועי עץ. ללא ספק רבים מחברי הפורומים יוצרים צעצועים.
וראו כיצד מצאה נכדתי שימוש לצעצוע שעשיתי לה.....
שנה טובה
בריאות ואושר ואריכות ימים
נסרו היטב
אלי
toys
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: toys
אני לא בטוח שזה מצדיק פורום נפרד, האם זה לא בתוך העניין של הנגרות? אני לא קובע פה מסמרות (תרתי משמע) אני פשוט מנסה להבין מה יהיה מיוחד בפורום הזה לעומת פורום הנגרות ועבודות אחרות... האם יש תוכן מיוחד לנושא הצעצועים או שזה צד (מעניין אומנם) של הנגרות. להסבר קצר מבחינת "ההנהלה" אין הגבלה על מספר הפורומים שניתן לפתוח, אבל עדיף שיהיה אפשרות לבשר בפורום, מכיוון שיש פה מיקוד על עבודה בעץ אז אין ממש כיוון לדבר על בניית צעצועים בכלל, ולכן העניין נראה די מצומצם. בואו נפתח את זה להצבעה. לעניין הצעצוע בתמונה, ממש חמודה, אני בטוח שהסבא ממש נהנה מהקטנה הזו - וגם השימוש לא נראה לי חריג, זה בדיוק מה שהבת שלי עושה עם הצעצועים שאני עושה לה...
Re: toys
הי אלי, בואו נתחיל בלשתף בפרטים, ואחר כך תמיד אפשר לרכז את כל ההודעות לתוך מקום מיוחד אם יש מספיק נפח בשביל זה... יש בכוחי (תרועת חצוצרות ודפיקות תופים) להעביר הודעות בין פורומים גם בדיעבד... אז אני לא פוסל את הרעיון רק בוא נראה מה מתפתח קודם.
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||