חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

הודעהעל ידי Pini Gold » 03 ספטמבר 2007, 13:59

משה, וגם אחרים:
גודל הכיתוב אצלי במסך קטן יחסית ואני מתקשה להתרכז ולקרוא הודעות. היש דרך לטפל בכך מקומית אצל המשתמש? כיצד?
תודה,
פ. גולד


אגב, אני כתבתי למעלה בגודל הנקרא גדול מאוד, וכאן, בכחול בגודל הנקרא: "רגיל" . אבל ראו את גודל כותרת ההודעה. מומלץ לשפר.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 03 ספטמבר 2007, 14:13

פשוט מאוד: CTRL + הסימן + להגדלה, והסימן - להקטנה

בנוסף, לשינוי שיישאר קבוע, לפי סוג הדפדפן שלך, VIEW ואז הגדל גופן או הקטן גופן.
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

הודעהעל ידי moshik » 03 ספטמבר 2007, 17:00

אבל אז לא רואים את כל העמוד.
הבקשה פשוטה יחסית,צריך שינוי של משה
ואני מקווה שזה יקרה בקרוב למה גם אותי הגודל מעצבן.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: גודל הכיתוב - האם ניתן לשפר?

הודעהעל ידי Pini Gold » 03 ספטמבר 2007, 17:20

אני מצרף קובץ WORD המתאר כיצד זה נראה אצלי. אגב - הגדלה מלאכותית באמצעות CTRL + יוצרת גלישה של טקסט בשוליים.
מבקש לשפר.
תודה,
פ. גולד
קבצים מצורפים
כך זה נראה אצלי על המסך.doc
כך זה אצלי ובוודאי גם אצל אחרים
(156.5 KiB) הורד 555 פעמים
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: גודל הכיתוב - האם ניתן לשפר?

הודעהעל ידי iavihay » 03 ספטמבר 2007, 19:20

ואני לתומי חשבתי כל הזמן שהגודל לא קובע... נו.. כנראה שטעיתי...
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 03 ספטמבר 2007, 19:24

אני תמיד שוכח שאני צעיר והעניים למרות המשקפיים טובות יחסית - האם זה משפר את המצב?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

הודעהעל ידי iavihay » 03 ספטמבר 2007, 19:40

משה, רב תודות על השיפור הכי מועיל עד היום..! מאיתנו, קשישי הפורום , חובשי המשקפיים..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

הודעהעל ידי Daniel Ron » 03 ספטמבר 2007, 19:48

עכשיו הרבה יותר נוח ופחות מאמך לעין.

תודה.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר? צרור ברכות על השיפור

הודעהעל ידי zigi » 03 ספטמבר 2007, 20:05

כל המשקפופרים מברכים על השינוי בגודל הכיתוב. ישר כח למשה , ועכשיו נפסיק בודאי להתבכיין.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר? צרור ברכות על השיפור

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 03 ספטמבר 2007, 20:10

כמו שכבר כתבתי, רק צריך לבקש, במוקדם או במאוחר (הפעם מוקדם) זה יקרה (דניאל, לא שכחתי, זה גם בקנה)
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Majestic-12 [Bot] ו־9 אורחים

cron