|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי Pini Gold » 03 ספטמבר 2007, 13:59
משה, וגם אחרים: גודל הכיתוב אצלי במסך קטן יחסית ואני מתקשה להתרכז ולקרוא הודעות. היש דרך לטפל בכך מקומית אצל המשתמש? כיצד? תודה, פ. גולד
אגב, אני כתבתי למעלה בגודל הנקרא גדול מאוד, וכאן, בכחול בגודל הנקרא: "רגיל" . אבל ראו את גודל כותרת ההודעה. מומלץ לשפר.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי Yair Feldmann » 03 ספטמבר 2007, 14:13
פשוט מאוד: CTRL + הסימן + להגדלה, והסימן - להקטנה
בנוסף, לשינוי שיישאר קבוע, לפי סוג הדפדפן שלך, VIEW ואז הגדל גופן או הקטן גופן.
-

Yair Feldmann
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1335
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
- מיקום: רעננה
על ידי moshik » 03 ספטמבר 2007, 17:00
אבל אז לא רואים את כל העמוד.
הבקשה פשוטה יחסית,צריך שינוי של משה
ואני מקווה שזה יקרה בקרוב למה גם אותי הגודל מעצבן.
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי Pini Gold » 03 ספטמבר 2007, 17:20
אני מצרף קובץ WORD המתאר כיצד זה נראה אצלי. אגב - הגדלה מלאכותית באמצעות CTRL + יוצרת גלישה של טקסט בשוליים.
מבקש לשפר.
תודה,
פ. גולד
- קבצים מצורפים
-
כך זה נראה אצלי על המסך.doc
- כך זה אצלי ובוודאי גם אצל אחרים
- (156.5 KiB) הורד 555 פעמים
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי iavihay » 03 ספטמבר 2007, 19:20
ואני לתומי חשבתי כל הזמן שהגודל לא קובע... נו.. כנראה שטעיתי...
-
iavihay
- סופר משתמש
-
- הודעות: 292
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56
על ידי Moshe Eshel » 03 ספטמבר 2007, 19:24
אני תמיד שוכח שאני צעיר והעניים למרות המשקפיים טובות יחסית - האם זה משפר את המצב?
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי iavihay » 03 ספטמבר 2007, 19:40
משה, רב תודות על השיפור הכי מועיל עד היום..! מאיתנו, קשישי הפורום , חובשי המשקפיים..
-
iavihay
- סופר משתמש
-
- הודעות: 292
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56
על ידי Daniel Ron » 03 ספטמבר 2007, 19:48
עכשיו הרבה יותר נוח ופחות מאמך לעין.
תודה.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
-

Daniel Ron
- סופר משתמש
-
- הודעות: 216
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
- מיקום: גבעתיים
על ידי zigi » 03 ספטמבר 2007, 20:05
כל המשקפופרים מברכים על השינוי בגודל הכיתוב. ישר כח למשה , ועכשיו נפסיק בודאי להתבכיין.
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Moshe Eshel » 03 ספטמבר 2007, 20:10
כמו שכבר כתבתי, רק צריך לבקש, במוקדם או במאוחר (הפעם מוקדם) זה יקרה (דניאל, לא שכחתי, זה גם בקנה)
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־11 אורחים
|