שלום,
אני בונה ארון לנישה באורך מטר
גובה הארון 240 , אשתי רוצה שיהיו רק 2 דלתות
אבל לדעתי דלתות 50x240 אלו דלתות ענקיות
מה ניתן לעשות כדי להקטין את רוחב הדלת אולי לחלק כל צד ל 2 כך שיהיו 4 דלתות של 25 בערך ןאיך עושים את זה
תודה רבה
דלתות בארון נישה
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
דלתות בארון נישהשלום,
אני בונה ארון לנישה באורך מטר גובה הארון 240 , אשתי רוצה שיהיו רק 2 דלתות אבל לדעתי דלתות 50x240 אלו דלתות ענקיות מה ניתן לעשות כדי להקטין את רוחב הדלת אולי לחלק כל צד ל 2 כך שיהיו 4 דלתות של 25 בערך ןאיך עושים את זה תודה רבה
Re: דלתות בארון נישה50x240 זה לא רק גדול אלא גם בפרופורציות לא סבירות: צר מאד וגבוה מאד.
אתה לא רוצה להקטין את המימד הצר עוד יותר. עדיף לחלק הגובה, כלומר 4 דלתות במידות 50x120.
Re: דלתות בארון נישהעדיף אם כבר, לחלק לכמה דלתות בגובה (כפי שהוצע)
עדיין, זה אפשרי לעשות דלתות ברוחב 50 בגובה כזה. יש לי ארון קנוי בבית עם מידות דומות, וגם ארון נישה שאני בניתי בגובה 240 עם דלתות ברוחב כ55... בקישור- https://www.itzikdiy.com/2016/12/diy-bu ... t.html?m=1 רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: דלתות בארון נישהלטעמי דלתות של 50 זה רחב מדי. וגם לוקח הרבה מקום לצורך הפתיחה.
אני הייתי הולך על 3 דלתות ברוחב ו-2 בגובה אבל בגובה שונה. 160 לדלת תחתונה ו- 80 לדלת עליונה. לדוגמא: זה ארון ברוחב 90 ככה שברוחב 100 ייראה אפילו טוב יותר.
Re: דלתות בארון נישהתודה לכולם
הנישה היא למכונת כביסה ומייבש, חושב ש 3 דלתות עם חלוקה בגובה יהיה הכי נוח ואסטטי אבל כדי לעשות 3 דלתות אני חייב ששניים מהן יהיו דלת אחת מתקפלת, הרמוניקה קוראים לזה נראה לי, זה מסבך הכל אבל יהיה יותר נוח מבחינת מקום פתיחה לדלת. לגבי העליונה גם אהיה חייב לעשות אותו הדבר בשביל הסימטריה בטח המנגנונים האלו יקרים רצח.. מישהו התנסה?
Re: דלתות בארון נישהאני חושב שזה מסובך לחינם להיכנס לזה. זו דעתי
. (לא מכיר ולא התנסיתי)ברגע שאמרת שזה למכונת כביסה, אז נזכרתי מה קורה אצלי. 2 דלתות של 40 ס"מ למכונה ומייבש אבל מצד ימין דלת של 60. באמת שאני לא רואה בעיה בדלתות גדולות. זה ארון קיר ולא ארון רגיל. במשרד אצלינו יש קירות שלמים עם ארונות קיר ודלתות רחבות מהרצפה לתקרה... אלא אם יש לך בעית מקום לפתוח דלת של 50 ס"מ... הייתי נשאר עם 50. תמונות מאצלי: ![]() ![]() רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: דלתות בארון נישההבעיה בדלתות של 50 שזו נישה שהדלתות שלה נפתחות
בתוך מסדרון דלתות 50 אם ישארו פתוחות יבלטו על דלת כניסה לחדר זה משהו שהייתי שמח להמנע ממנו... כנראה שאצתרך להיות זה שיתנסה בדלת מתקפלת חח התחלתי לברר כמובן שאצלם ואעלה כשאסיים. הדלתות העליונות יהיו עם צירים רגילים כמובן אין שום צורך בלהסתבך גם שם תודה לכולם
Re: דלתות בארון נישההבנתי, בהצלחה!
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: דלתות בארון נישהרעיון אחר לגמרי - יכול להיות שוילון יתאים במקום דלת. זול, פשוט, אסתטי ועונה על רוב הצרכים שתארת אם לא כולם
Re: דלתות בארון נישההמחשבה עלתה, גם על תריס גלילה חשמלי חשבתי
פחות יפה לדעתי ..
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||