חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

דלתות בארון נישה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי milgy » 21 אוגוסט 2022, 20:17

שלום,

אני בונה ארון לנישה באורך מטר
גובה הארון 240 , אשתי רוצה שיהיו רק 2 דלתות
אבל לדעתי דלתות 50x240 אלו דלתות ענקיות
מה ניתן לעשות כדי להקטין את רוחב הדלת אולי לחלק כל צד ל 2 כך שיהיו 4 דלתות של 25 בערך ןאיך עושים את זה


תודה רבה
milgy
 
הודעות: 5
הצטרף: 05 יולי 2015, 14:24

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי oferyuval » 22 אוגוסט 2022, 06:53

50x240 זה לא רק גדול אלא גם בפרופורציות לא סבירות: צר מאד וגבוה מאד.
אתה לא רוצה להקטין את המימד הצר עוד יותר.
עדיף לחלק הגובה, כלומר 4 דלתות במידות 50x120.
oferyuval
סופר משתמש
 
הודעות: 692
הצטרף: 23 יולי 2012, 14:54

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי itzikdiy » 22 אוגוסט 2022, 07:06

עדיף אם כבר, לחלק לכמה דלתות בגובה (כפי שהוצע)
עדיין, זה אפשרי לעשות דלתות ברוחב 50 בגובה כזה. יש לי ארון קנוי בבית עם מידות דומות, וגם ארון נישה שאני בניתי בגובה 240 עם דלתות ברוחב כ55... בקישור-

https://www.itzikdiy.com/2016/12/diy-bu ... t.html?m=1
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי shimonc » 22 אוגוסט 2022, 10:35

לטעמי דלתות של 50 זה רחב מדי. וגם לוקח הרבה מקום לצורך הפתיחה.
אני הייתי הולך על 3 דלתות ברוחב ו-2 בגובה אבל בגובה שונה. 160 לדלת תחתונה ו- 80 לדלת עליונה.
לדוגמא:
זה ארון ברוחב 90 ככה שברוחב 100 ייראה אפילו טוב יותר.
קבצים מצורפים
ארון 3 דלתות.jpeg
shimonc
סופר משתמש
 
הודעות: 281
הצטרף: 29 אוגוסט 2016, 12:47

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי milgy » 23 אוגוסט 2022, 08:27

תודה לכולם
הנישה היא למכונת כביסה ומייבש,
חושב ש 3 דלתות עם חלוקה בגובה יהיה הכי נוח ואסטטי
אבל כדי לעשות 3 דלתות אני חייב ששניים מהן
יהיו דלת אחת מתקפלת, הרמוניקה קוראים לזה נראה לי, זה מסבך הכל אבל יהיה יותר נוח מבחינת מקום פתיחה לדלת.
לגבי העליונה גם אהיה חייב לעשות אותו הדבר בשביל הסימטריה
בטח המנגנונים האלו יקרים רצח.. מישהו התנסה?
milgy
 
הודעות: 5
הצטרף: 05 יולי 2015, 14:24

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי itzikdiy » 23 אוגוסט 2022, 12:26

אני חושב שזה מסובך לחינם להיכנס לזה. זו דעתי . (לא מכיר ולא התנסיתי)
ברגע שאמרת שזה למכונת כביסה, אז נזכרתי מה קורה אצלי.
2 דלתות של 40 ס"מ למכונה ומייבש אבל מצד ימין דלת של 60. באמת שאני לא רואה בעיה בדלתות גדולות. זה ארון קיר ולא ארון רגיל.
במשרד אצלינו יש קירות שלמים עם ארונות קיר ודלתות רחבות מהרצפה לתקרה...

אלא אם יש לך בעית מקום לפתוח דלת של 50 ס"מ... הייתי נשאר עם 50.

תמונות מאצלי:

תמונה

תמונה
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי milgy » 23 אוגוסט 2022, 13:26

הבעיה בדלתות של 50 שזו נישה שהדלתות שלה נפתחות
בתוך מסדרון דלתות 50 אם ישארו פתוחות יבלטו על דלת כניסה לחדר זה משהו שהייתי שמח להמנע ממנו...
כנראה שאצתרך להיות זה שיתנסה בדלת מתקפלת חח התחלתי לברר כמובן שאצלם ואעלה כשאסיים.
הדלתות העליונות יהיו עם צירים רגילים כמובן אין שום צורך בלהסתבך גם שם
תודה לכולם
milgy
 
הודעות: 5
הצטרף: 05 יולי 2015, 14:24

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי itzikdiy » 23 אוגוסט 2022, 13:45

הבנתי, בהצלחה!
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי Se7eN » 24 אוגוסט 2022, 00:47

רעיון אחר לגמרי - יכול להיות שוילון יתאים במקום דלת. זול, פשוט, אסתטי ועונה על רוב הצרכים שתארת אם לא כולם
Se7eN
מנהל פורום
 
הודעות: 1866
הצטרף: 27 דצמבר 2016, 01:50

Re: דלתות בארון נישה

הודעהעל ידי milgy » 24 אוגוסט 2022, 07:31

המחשבה עלתה, גם על תריס גלילה חשמלי חשבתי
פחות יפה לדעתי ..
milgy
 
הודעות: 5
הצטרף: 05 יולי 2015, 14:24

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־17 אורחים