אוהב לעבוד בעץ ומעוניין לעזור בעבודה
בנגרייה בת"א ללא שכר.
איתי 054-2100074
מעוניין לעזור בנגריה בת"א ללא שכר
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מעוניין לעזור בנגריה בת"א ללא שכראוהב לעבוד בעץ ומעוניין לעזור בעבודה
בנגרייה בת"א ללא שכר. איתי 054-2100074
Re: מעוניין לעזור בנגריה בת"א ללא שכר
כשאני ניסיתי את זה, אמרו לי שהביטוח נורא יקר, עמדתי להציע לו ש"הביטוח עלי", למזלי לא הצעתי - וכך הגעתי לקורס של משרד העבודה. אני חושב שלמדתי יותר. מכל מקום, גם אם מישהו יסכים שתעבוד אצלו, כדאי לך לדאוג לנושא הביטוחי - רוב הנגרים עושים קומבינות..
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־4 אורחים | |||||