חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מעוניין לעזור בנגריה בת"א ללא שכר

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מעוניין לעזור בנגריה בת"א ללא שכר

הודעהעל ידי 80itay » 24 ספטמבר 2007, 19:21

אוהב לעבוד בעץ ומעוניין לעזור בעבודה
בנגרייה בת"א ללא שכר.

איתי 054-2100074
80itay
 
הודעות: 1
הצטרף: 24 ספטמבר 2007, 19:17

Re: מעוניין לעזור בנגריה בת"א ללא שכר

הודעהעל ידי bar tal » 25 ספטמבר 2007, 12:32

80itay כתב:אוהב לעבוד בעץ ומעוניין לעזור בעבודה
בנגרייה בת"א ללא שכר.

איתי 054-2100074

כשאני ניסיתי את זה, אמרו לי שהביטוח נורא יקר, עמדתי להציע לו ש"הביטוח עלי", למזלי לא הצעתי - וכך הגעתי לקורס של משרד העבודה.
אני חושב שלמדתי יותר.

מכל מקום, גם אם מישהו יסכים שתעבוד אצלו, כדאי לך לדאוג לנושא הביטוחי - רוב הנגרים עושים קומבינות..
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים