|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי shimonc » 26 יוני 2023, 10:06
שלום חברים, רציתי לשתף אתכם בפרוייקט האחרון שלי, שולחן עבודה מבירץ'. בחרתי בבירץ בגלל יופיו ואיכותו למשטח עבודה, ורציתי לעשות ממנו לא רק את המשטח אלא את כל החלקים. האתגר הוא שלא יראו את הקנטים שאינם נאים לעין, ולכן עשיתי א כל החלקים הנראים בעזרת הדבקת זויות, כולל ה"שמלה" של המשטח, הרגליים, והקושרות הנראות לעין.
- קבצים מצורפים
-

- השולחן לאורך
-

- השולחן לרוחב
-

- השמלה, החתך המיוחד לזויות, בוצע לפי מה שלמדתי מחברנו אלכס.
-

- חתך רגל
-

- חתך קושרות
-
shimonc
- סופר משתמש
-
- הודעות: 281
- הצטרף: 29 אוגוסט 2016, 12:47
על ידי Itzik33 » 26 יוני 2023, 10:43
ואוו... כל הכבוד.
האם אתה מתכוון להשאיר חשוף או לצבוע ?
אם כן שתף גם בתהליך ובתמונות.
יפה מאד
-
Itzik33
- סופר משתמש
-
- הודעות: 223
- הצטרף: 08 מרץ 2021, 18:59
על ידי itzikdiy » 26 יוני 2023, 12:14
יפה מאוד, עבודה נקיה. לגבי הקנטים, אף פעם לא עבדתי עם בירץ' אבל תמיד שמעתי שכל היחוד שלו זה גם הקנטים כשהם חשופים ותכננתי בקרוב פרויקט עם קנטים חשופים... אבל כנראה זה עניין של טעם 
-

itzikdiy
- מנהל פורום
-
- הודעות: 680
- הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44
-
על ידי shimonc » 26 יוני 2023, 12:25
Itzik33 כתב:ואוו... כל הכבוד.
האם אתה מתכוון להשאיר חשוף או לצבוע ?
זה צבוע בלכה שקופה לפי בקשת הלקוח.
-
shimonc
- סופר משתמש
-
- הודעות: 281
- הצטרף: 29 אוגוסט 2016, 12:47
על ידי אמיר ח. » 26 יוני 2023, 14:30
יפה מאוד, עבודה מקצועית. אהבתי את הטכניקות להסתרת הקנטים.
-
אמיר ח.
- סופר משתמש
-
- הודעות: 595
- הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25
על ידי מנדי בוזגלו » 28 יוני 2023, 10:56
מיוחד מאוד ממש אהבתי את זה!!! עשיתי משהו דומה קצת פחות איכותי למשרד.
* ההודעה נערכה ע"י המנהלים להסרת קישור פרסומי
-
מנדי בוזגלו
-
- הודעות: 2
- הצטרף: 28 יוני 2023, 10:36
על ידי Ran » 30 יוני 2023, 09:01
shimonc כתב:שלום חברים, רציתי לשתף אתכם בפרוייקט האחרון שלי, שולחן עבודה מבירץ'. בחרתי בבירץ בגלל יופיו ואיכותו למשטח עבודה, ורציתי לעשות ממנו לא רק את המשטח אלא את כל החלקים. האתגר הוא שלא יראו את הקנטים שאינם נאים לעין, ולכן עשיתי א כל החלקים הנראים בעזרת הדבקת זויות, כולל ה"שמלה" של המשטח, הרגליים, והקושרות הנראות לעין.
השולחן מיועד לעבודת נגרות ( לא ראיתי שצויין למה מיועד השולחן) בכל מקרה ניראה יפה מאוד
-
Ran
- סופר משתמש
-
- הודעות: 964
- הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
- מיקום: עפולה
על ידי shimonc » 30 יוני 2023, 09:57
Ran כתב:השולחן מיועד לעבודת נגרות ( לא ראיתי שצויין למה מיועד השולחן) בכל מקרה ניראה יפה מאוד
[/quote] זה שולחן עבודה לבן שלי, איש הייטק שעובד הרבה מהבית.
-
shimonc
- סופר משתמש
-
- הודעות: 281
- הצטרף: 29 אוגוסט 2016, 12:47
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־11 אורחים
|