אמיר ח. כתב:תתחדש, ותודה על ההמלצה.
החיתוך הנקי במלמין מתקבל בזכות השיניים שמושחזות בצורת TCG, קיצור של Triple Chip Grind, כלומר שן ישרה ושן טרפזית.
אני משתמש בלהב דומה במסור השולחן שלי לחיתוכי Rip כשאני רוצה לבנות פלטת שולחן מעץ. החיתוך המתקבל נקי מאוד והקורות מוכנות ישירות להדבקה.
תודה על ההמלצה לשימוש, לא חשבתי להשתמש בזה למטרה הזו, אבל בהחלט אנסה בהמשך.
בגדול כדי לא "לאמץ" את המסור בחיתוך ריפ עם להב כזה, אפשר לבצע ריפ עם להב יעודי, ואז לעבור רק ל"ניקוי" ולגלח 2-3 מ"מ אני משער עם הרבה פחות עומס על המסור.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk