חוויות מהניסיון הראשון שלי להמיס פתיתי שלאק:
השתמשתי בממס שבתמונה. למישהו יש ניסיון איתו ?
המסתי ביחס של 50 גר' שלאק ל 200 מ"ל ממס (250 גר לליטר). בדקתי גם משקלית : 160 גר ממס.
אחרי רבע שעה וקצת ערבובים התקבל נוזל חום וקצת סמיך, ללא משקעים.
יהיה מעניין.
עדכון: הבנתי כי עדיף להשתמש באתנול כיוון שהמתנול רעיל מאד.
עוד פרטים על האתנול שקניתי: viewtopic.php?f=1&t=14623#p87402
