חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מנשאים לשישיות בירה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Pini Gold » 04 ינואר 2023, 17:57

עשויים מלבידים 6 ממ ו- 3 ממ. הפותחן מאליאקספרס. ללא גימור.
קבצים מצורפים
IMG_0565.jpeg
נמסרו במתנה
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 04 ינואר 2023, 18:29

יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי ניקו » 05 ינואר 2023, 09:03

יפה, פיני!
ניקו
סופר משתמש
 
הודעות: 317
הצטרף: 20 ספטמבר 2018, 20:40

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי עידן מ » 05 ינואר 2023, 09:04

אבל למה קורונה???
עידן מ
סופר משתמש
 
הודעות: 144
הצטרף: 15 נובמבר 2019, 21:59

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Pini Gold » 05 ינואר 2023, 10:07

Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.


תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Pini Gold » 05 ינואר 2023, 10:10

עידן מ כתב:אבל למה קורונה???

תוכנן כך שיוכל להכיל גם בקבוקים גבוהים.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Edi » 05 ינואר 2023, 11:02

פיני, מגניב!
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 06 ינואר 2023, 17:01

Pini Gold כתב:
Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.


תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.


תודה.

האם הצריבה היא בהחלפת הראש של ה cnc ?
או שיש לך שני מכשירים ?
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי itzikdiy » 07 ינואר 2023, 19:25

ממש יפה!
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהעל ידי Pini Gold » 07 ינואר 2023, 20:39

Israelgrn4 כתב:
Pini Gold כתב:
Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.


תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.


תודה.

האם הצריבה היא בהחלפת הראש של ה cnc ?
או שיש לך שני מכשירים ?

שני מכשירים נפרדים. בחרתי כך כי עדיף לעבוד עם לייזר בסביבה נקיה (יחסית).
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־11 אורחים