חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מתקן לתבלינים

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכה

הודעהעל ידי ניקו » 05 ינואר 2023, 09:02

אמיר ח. כתב:ואוו איזה רמה גבוהה, מאוד יפה ומקצועי.
מזכיר לי קצת נגרות יפנית אך עם קווים ישרים.
עבודה לתפארת, ניקו, כל הכבוד.


תודה לאמיר וכולם!
ניקו
סופר משתמש
 
הודעות: 317
הצטרף: 20 ספטמבר 2018, 20:40

Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכה

הודעהעל ידי Eliyahoo » 05 ינואר 2023, 18:37

אני מאוד מאוד אוהב בעצמי לעשות דברים עם קנט אלון עבה, גם לסנדוויץ', כך שאני מאוד מתחבר לסגנון.

ממש יפה, והחיבורים מליון דולר.
סמל אישי של המשתמש
Eliyahoo
מנהל פורום
 
הודעות: 779
הצטרף: 18 פברואר 2012, 00:13

Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכה

הודעהעל ידי ניקו » 06 ינואר 2023, 09:17

תודה רבה, אליהו.
האמת שזו פעם ראשונה שהחלטתי על קנט עבה כל כך, וגם אני מרוצה מהלוק הזה. מאמץ את זה קדימה.
ניקו
סופר משתמש
 
הודעות: 317
הצטרף: 20 ספטמבר 2018, 20:40

Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכה

הודעהעל ידי itzikdiy » 07 ינואר 2023, 19:22

וואו! עבודה יפה.
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־6 אורחים