אמיר ח. כתב:ואוו איזה רמה גבוהה, מאוד יפה ומקצועי.
מזכיר לי קצת נגרות יפנית אך עם קווים ישרים.
עבודה לתפארת, ניקו, כל הכבוד.
תודה לאמיר וכולם!
מתקן לתבלינים
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכה
תודה לאמיר וכולם!
Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכהאני מאוד מאוד אוהב בעצמי לעשות דברים עם קנט אלון עבה, גם לסנדוויץ', כך שאני מאוד מתחבר לסגנון.
ממש יפה, והחיבורים מליון דולר.
Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכהתודה רבה, אליהו.
האמת שזו פעם ראשונה שהחלטתי על קנט עבה כל כך, וגם אני מרוצה מהלוק הזה. מאמץ את זה קדימה.
Re: מתקן לתבלינים, סוף בניה, לפני לכהוואו! עבודה יפה.
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־6 אורחים | |||||