מנשאים לשישיות בירה
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מנשאים לשישיות בירהעשויים מלבידים 6 ממ ו- 3 ממ. הפותחן מאליאקספרס. ללא גימור.
Re: מנשאים לשישיות בירהיופי של ביצוע.
מה נחתך במסור. מה נחתך באמצעים אחרים. עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.
Re: מנשאים לשישיות בירה
תודה, כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.
Re: מנשאים לשישיות בירה
תוכנן כך שיוכל להכיל גם בקבוקים גבוהים.
Re: מנשאים לשישיות בירה
תודה. האם הצריבה היא בהחלפת הראש של ה cnc ? או שיש לך שני מכשירים ?
Re: מנשאים לשישיות בירהממש יפה!
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: מנשאים לשישיות בירה
שני מכשירים נפרדים. בחרתי כך כי עדיף לעבוד עם לייזר בסביבה נקיה (יחסית).
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים | |||||