חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

למי שיש איימיול

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

למי שיש איימיול

הודעהעל ידי maamoon » 14 ספטמבר 2007, 00:02

EMULE
תעשו חיפוש שם על
WOODWORKING
יש המון מסמכי PDF מעניינים מאוד
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: למי שיש איימיול

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 15 ספטמבר 2007, 22:20

maamoon כתב:EMULE
תעשו חיפוש שם על
WOODWORKING
יש המון מסמכי PDF מעניינים מאוד

אתה מודע לזה שהרוב או זבל או גנוב מאיפה שהוא (תוכן לא חוקי) - אני מבקש לא לעודד גניבה פה בפורום, כמו שלא היית רוצה שמישהו יסביר איך לנטרל את האזעקה בנגריה שלך ולהסביר איזה ציוד צביעה שווה יש שם שרק מחכה שיקחו אותו... ככה אנשים שכתבו בזיעת אפם ספרים לא רוצים שיקחו אותו ככה סתם בחינם - לא חסר תוכן חוקי בחינם באינטרנט - ממש לא צריך לגנוב.

תמצא במדור הקישורים אתרים שמרכזים ספרים חינם בנושאים שלנו...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: למי שיש איימיול

הודעהעל ידי maamoon » 16 ספטמבר 2007, 07:34

יש תוכן לא חוקי נכון , ברגע שאני רואה שזה לא FREE אני מוחק מהמחשב שלי , זה כמו ללכת לקנות בשוק ואתה לא יודע אם החסורה שאתה מקבל היא גנובה או חוקית אבל ברגע שאתה מגלה שזה גנוב אתה מבטל עסקה, וכך אני עושה אני מוריד פותח אם יש על זה זכויות יוצרים אני מוחק
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־4 אורחים

cron