חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

סרטון (חלק א) - איך לבנות סדנה או מחסן מפנל מבודד בבניה קלה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: סרטון (חלק א) - איך לבנות סדנה או מחסן מפנל מבודד בבניה

הודעהעל ידי avian » 11 יוני 2022, 08:51

כל הכבוד על הפרויקט ועל הסרטון.
רק הערה אחת, וברשותך לא על הפרויקט - להב הוא זכר, לא נקבה. לא יודע למה השתרשה בפורום התייחסות ללהב כנקבה... אני יודע שזה קטנוני, אבל כמי שעבד בכתיבה במשך שנים ארוכות, לקרוא "להב חדה" ו"להב מיוחדת" מקביל לצליל של ציפורניים על לוח.
מתנצל שוב על הסטיה מהנושא ותודה מראש על ההתחשבות.
avian
סופר משתמש
 
הודעות: 739
הצטרף: 16 נובמבר 2018, 17:48

Re: סרטון (חלק א) - איך לבנות סדנה או מחסן מפנל מבודד בבניה

הודעהעל ידי itzikdiy » 11 יוני 2022, 10:09

Israelgrn4 כתב:שלום איציק ואביו בע"מ
אהבתי את מה שאתם עושים.
זה נראה מאוד מרשים.
לדעתי האישית, חבל היה להשתמש בריצפת הדק. תמיד צריך לשאוף לריצפה קשיחה- בטון - .
למה ישמש המקום ?.
תתחדשו.


תודה ישראל.
המקום ישמש לאחסון ומכונת כביסה. בהתחלה היה תכנון להשאיר את העץ כרצפה אבל בהמשך הודבקה על העץ קרמיקה 60*60.
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: סרטון (חלק א) - איך לבנות סדנה או מחסן מפנל מבודד בבניה

הודעהעל ידי itzikdiy » 11 יוני 2022, 10:17

avian כתב:כל הכבוד על הפרויקט ועל הסרטון.
רק הערה אחת, וברשותך לא על הפרויקט - להב הוא זכר, לא נקבה. לא יודע למה השתרשה בפורום התייחסות ללהב כנקבה... אני יודע שזה קטנוני, אבל כמי שעבד בכתיבה במשך שנים ארוכות, לקרוא "להב חדה" ו"להב מיוחדת" מקביל לצליל של ציפורניים על לוח.
מתנצל שוב על הסטיה מהנושא ותודה מראש על ההתחשבות.


תודה.
מקבל את ההערה בכיף.
תיקנתי את הכתוב... ואחרי שקראתי שוב, זה עדיין נראה לי מוזר. נראה לי שביותר מידי מקומות במשך שנים, קראתי על להב בלשון נקבה :)
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: סרטון (חלק א) - איך לבנות סדנה או מחסן מפנל מבודד בבניה

הודעהעל ידי Se7eN » 11 יוני 2022, 20:22

אחלה פרוייקט ואחלה סרטון !!
תודה רבה
Se7eN
מנהל פורום
 
הודעות: 1866
הצטרף: 27 דצמבר 2016, 01:50

Re: סרטון (חלק א) - איך לבנות סדנה או מחסן מפנל מבודד בבניה

הודעהעל ידי itzikdiy » 11 יוני 2022, 22:53

Se7eN כתב:אחלה פרוייקט ואחלה סרטון !!
תודה רבה
תודה רבה!

Sent from my SM-S906E using Tapatalk
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־12 אורחים