|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי Edi » 18 נובמבר 2021, 18:43
רוקלר הינה חנות מענינת מאוד בתחום הנגרות ונמצאת בארה״ב, חלק מהמוצרים שלהם מתוצרת עצמית. רציתי לרכוש מוצר מסוים בעלות של 170₪ והתקדמתי בתהליך, יתכן שפספתי אך לא ראיתי את עלות המשלוח בשום מקום, לעיתים ישנה התנהלות כזו באתרים מסויימים שמכניסים את הססמה בפייפאל ואז רואים את עלות המשלוח ומחליטים אם לאשר סופית או לא, כך חשבתי שיהיה גם במקרה זה, לא כך, התשלום בוצע, עלות המשלוח 130₪ בערך, הרבה יותר ממה שהייתי מוכן לשלם. מיד שלחתי מייל לביטול העסקה והסברתי מדוע, יממה לאחר מכן הם הגיבו וטענו שמאוחר מדי לבטל עסקה על אף שביקשתי ביטול דקה לאחר העסקה ומה גם שאפילו הם לא טענו שהמוצר נשלח, לאחר מייל שני וסרוב בשנית עם אותה טענה מוזרה , קיבלתי הודעה מהם שהמוצר נשלח ואני מוזמן לשלחו בחזרה וזאת יום לאחר התשובה השניה. פניתי לפייפאל ואני ממתין לתשובה, המסקנה שלי , כנראה שאנחנו שבוכים על השרות בארץ לא ממש מכירים את המצב בחו״ל. רוקלר מבחינתי התנהגו באופן לא מכבד ואין סיכוי שארכוש אצלם בעתיד.
-
Edi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1470
- הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34
על ידי david7562 » 18 נובמבר 2021, 18:56
טוב לדעת, תודה
-
david7562
- משתמש ותיק
-
- הודעות: 37
- הצטרף: 03 אפריל 2018, 12:15
על ידי oferyuval » 19 נובמבר 2021, 12:36
Edi כתב:כנראה שאנחנו שבוכים על השרות בארץ לא ממש מכירים את המצב בחו״ל. רוקלר מבחינתי התנהגו באופן לא מכבד ואין סיכוי שארכוש אצלם בעתיד.
חוויה לא נעימה. תודה על האזהרה. לא הייתי עושה מזה הכללה לגבי השרות בארה"ב. אם כבר, הכללה הפוכה. בוודאי שיש לעיתים בעיות אבל מנסיון ארוך שנים עם קניה בארה"ב ומארה"ב יש לנו עוד דרך ארוכהההההההההה מאד כדי להתקרב לרמת השרות שם.
-
oferyuval
- סופר משתמש
-
- הודעות: 624
- הצטרף: 23 יולי 2012, 14:54
על ידי itzikdiy » 19 נובמבר 2021, 14:35
תודה על האזהרה.
-
itzikdiy
- מנהל פורום
-
- הודעות: 632
- הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44
-
על ידי Pini Gold » 20 נובמבר 2021, 13:01
נהגתי בעבר להצטייד מפעם לפעם במוצרים שהחברה הזו משווקת. לרוב מחירי השילוח היו גבוהים יחסית ובנוסף, באופן מוזר למדי, הם מסרבים לשלוח למחסני USHOPS בתואנה שהם אינם עובדים עם חברות שילוח.
-
Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2810
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי lyuv » 21 נובמבר 2021, 09:48
יש תופעה מאוד רווחת אצל ספקים אמריקאים (לא כולם), של מחירי משלוח בלתי סבירים - עשרות ואפילו מאות דולרים, לפריטים קטנים של מאות גרמים. לא ברור לי אם זו מדיניות מכוונת נגד ישראל, או "סתם" נגד כל העולם, אבל צריך להיות מאוד זהירים בעניין זה.
ספציפית למקרה המדובר - אני לא מתכוון להגן על הספק. אין לי מושג מה המניעים שלו. אבל צריך לשים לב לאפשרות הבאה - שלפריט הזה הוא משתמש בספק משנה. כלומר שההזמנה שלך כבר הועברה הלאה, ואולי גם התשלום. זה אומר שביטול הופך לתהליך הרבה יותר מסובך, כשיש מצב שהמוצר פשוט כבר התחיל לזוז. אז זה לא בהכרח סתם שירות גרוע.
-
lyuv
- סופר משתמש
-
- הודעות: 273
- הצטרף: 30 ינואר 2008, 14:28
על ידי Edi » 21 נובמבר 2021, 11:17
lyuv כתב:יש תופעה מאוד רווחת אצל ספקים אמריקאים (לא כולם), של מחירי משלוח בלתי סבירים - עשרות ואפילו מאות דולרים, לפריטים קטנים של מאות גרמים. לא ברור לי אם זו מדיניות מכוונת נגד ישראל, או "סתם" נגד כל העולם, אבל צריך להיות מאוד זהירים בעניין זה.
ספציפית למקרה המדובר - אני לא מתכוון להגן על הספק. אין לי מושג מה המניעים שלו. אבל צריך לשים לב לאפשרות הבאה - שלפריט הזה הוא משתמש בספק משנה. כלומר שההזמנה שלך כבר הועברה הלאה, ואולי גם התשלום. זה אומר שביטול הופך לתהליך הרבה יותר מסובך, כשיש מצב שהמוצר פשוט כבר התחיל לזוז. אז זה לא בהכרח סתם שירות גרוע.
1. כתבתי ששלחתי מייל דקה לאחר החיוב, קשה להאמין שהמעבר לספק משנה נעשה אוט' 2. רק לאחר שלושה ימים זה נשלח, עד אז לא יכלו ליצור קשר עם אותו 'ספק משנה' אם קיים? 3. אם בכ"ז היה תהליך כזה בעייתי האם לא נכון להסביר אותו ללקוח מלבד אותה הודעה לקונית שחזרה על עצמה?
-
Edi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1470
- הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], אמיר ח. ו־64 אורחים
|