חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חג שמח

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

חג שמח

הודעהעל ידי sigi » 11 ספטמבר 2007, 19:53

לכל חברי הפורום חג שמח ,ולקראת השנה אני מאחל לכולם עבודה פוריה עים המון יצירה והמון ניסורת. מיקי
sigi
משתמש ותיק
 
הודעות: 87
הצטרף: 22 אוגוסט 2007, 09:48

Re: חג שמח

הודעהעל ידי maamoon » 11 ספטמבר 2007, 20:09

חג מתוק ושנה שמחה
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: חג שמח ושנה טובה

הודעהעל ידי yossi » 11 ספטמבר 2007, 20:38

לכל חברי הפורום ובני ביתם.
שתהיה השנה החדשה שנת שלום
שנת יצירה
והחשוב מכל בריאות
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: חג שמח ושנה טובה

הודעהעל ידי Dganit » 12 ספטמבר 2007, 08:09

לכל חברי הפורום ומשפחותיהם
שנה טובה, יצירתית ופוריה .
שנת בריאות ואושר
דגנית
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־15 אורחים