חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כנס כפר יונה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: תודה מאמון ובקשה קטנה

הודעהעל ידי yossi » 08 ספטמבר 2007, 15:38

אולי תוכל לכתוב בראשי פרקים את עיקר ההרצאה שלך?
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: תודה מאמון ובקשה קטנה

הודעהעל ידי maamoon » 08 ספטמבר 2007, 17:17

יש כבר שני מאמרים ב מאמרים על הכנת העץ ועל הבוויץ
אני עובד על כמה בדרך
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: כנס כפר יונה אתם זורים מלח על הפצעים

הודעהעל ידי zigi » 08 ספטמבר 2007, 18:17

אז מה אם לא יכולתי להגיע, צריך לזרות מלח על הפצעים? לבוא ולספר כמה היה נעים, כמה היה טעים, כמה היה מעניין! אני מבין שהפסדתי, בפעמים הבאות לא אתן לכם לקיים את המפגשים בלעדי!!!!! ואתה ז'ילבר שלא תחשוב אפילו לרגע, שאתה לא מקיים סיור מיוחד עבורי, דיר באלאק!! ואם אתה לא יודע מה הפרוש ,תשאל את מאמון.
שתהיה לכולם השנה הבאה עלינו לטובה,שנת פוריות ויצירה , שנת בריאות והנאות החיים. בקיצור שנה טובה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: כנס כפר יונה אתם זורים מלח על הפצעים

הודעהעל ידי gilamo » 09 ספטמבר 2007, 14:40

אתה מוזמן בכל עת , בשמחה רבה
סמל אישי של המשתמש
gilamo
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
מיקום: כפר יונה

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי kobi simchi » 09 ספטמבר 2007, 19:22

וכרגיל אני מתנצל שלא יכולתי להגיע......
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־2 אורחים

cron