מקדח-כוס: רגע של טכניקה
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מקדח-כוס: רגע של טכניקהבמכוניות שאני בונה לנכדים ולנכדות, אני אוהב שהגלגלים נמצאים מתחת לגוף (ולא מהצדדים) בתוך פרופיל מעוגל. כדי לעשות אותו אני משתמש במסור כוס בקוטר גדול מזה של הגלגל. כדי לקדוח בקלות ובצורה אחידה, אני משתמש בטכניקה הבאה, שאין בה חדש אבל חשבתי שכדאי שתכירו: אני מצמיד ללוח של המכונית בלוק עץ מספיק גדול, כדי שהציר והיקף הכוס ייכנסו בו. ציר המקדח ממוקם כך שהכוס תיצור "בננה" בלוח המכונית שבה יתחבא הגלגל. מן הקידוח השני והלאה החיים קלים יותר: בלוק העץ כבר נוסר על ידי הכוס, וגם רואים את עומק הקידוח ופשוט מתיישרים לפי עומק זה. את מה שנוצר בקידוח מסירים בקלות במפסלת.
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקהאחלה טיפ. יפה.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקהאחלה טיפ. באמת רעיון נחמד לפוסט.
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקהתודה על שיתוף הטכניקה.
נשמור ונזכור לשעת הצורך.
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקה
אתה צודק. ההסבר לא ברור. התכוונתי, שמהגלגל השני ואילך זה יותר קל כי בלוק העץ כבר מנוסר מהראשון - אלא אם שמרתי את הבלוק הזה מפעם קודמת, ואז גם הגלגל הראשון הולך בקלות. אגב, במערבל הבטון עשיתי שני גלגלים אחוריים בכל צד (בגלל העומס...) ואז הייתי צריך להגיע לקידוח עמוק יותר במקדח-כוס. הפיתרון היה (בלי לקנות כוס גבוהה) להוציא אחרי הניסור של העומק הראשון את מה שנחתך מבלוק העץ, ולהמשיך לפי אותו ציר-קידוח גם את העומק השני, לגלגל השני. ראה צילום.
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקהטיפ טופ
תכנון נבון אני גם משוכנע שהשארת מקום לטווח התנודות (SWAYׂ) של קפיצי הרכב
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקהתודה על הטיפ
Re: מקדח-כוס: רגע של טכניקהערב טוב
אחלה רעיון. תודה על הטיפ. כן ירבו
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־59 אורחים |