חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כנס כפר יונה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

כנס כפר יונה

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 07 ספטמבר 2007, 16:24

היה בוקר מענג - הפעם אצל ג'ילבר בכפר יונה, וקשה להחליט מה היה מענג יותר: הכלים והג'יגים של ז'ילבר, או השולחן המלא כל טוב (דגים מלוחים, ג'חנון מעשה ידי בעלת הבית, סלט, ועוד ועוד).
אירחנו גם משתתפת חדשה - דגנית מהצפון. ברוכה הבאה.
תודה למאמון שנתן הרצאה מאלפת ועמוסת-ידע על טכניקות של צביעה.
תמונות הפפארצי של מאמון בוודאי עוד יגיעו בקרוב לגלריה.
תודה רבה רבה לג'ילבר ולזוגתו על האירוח.
וכרגיל, מי שלא היה - הפסיד.
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי yossi » 07 ספטמבר 2007, 17:38

אכן היה נפלא ומהמם.
כדברי יאיר השולחן היה ערוך עם מטעמים לרוב מעשה ידי בעלי הבית.
הלבביות ורוחב הלב שרו בכל,תודה לג'ילבר ורעיתו.

ההלם הגיע מהכלים וכלי העזר ובמיוחד גולת הכותרת מסור הגריזלי שכפי שמשהו ציין הזיל מאיתנו ריר רב.
ג'לבר אין ספק שהעלת את הפורום ליגה ומאחל לך שתפיק את מלוא היכולת של הכלי החדש.

מאמון הגדול מכולם נתן הרצאה שלא הטיבה איתי שכן רק הוכיחה לי כמה יידע חסר לי. תקוותי שאזכוא לא יותר מ 10% ממה שהסברת ואחוש הקלה.
תודה לך מאמון על הרצון והסבלנות.

להתראות בפעם הבאה.
חג שמח ושנה טובה
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

grazi melle gilmo

הודעהעל ידי maamoon » 07 ספטמבר 2007, 17:39

אלף תודות לגילבר
שוקרן
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: כנס כפר יונה - תודות

הודעהעל ידי Pini Gold » 07 ספטמבר 2007, 17:44

פגישה מוצלחת גם חברתית וגם מקצועית. השכלנו היום רבות הן מהידע של מאמון והן משלל הכלים של ג'ילבר. תודה רבה למארחים על הטרחה וההכנות. טוב מאוד היה להפגש ולהחליף רעיונות ומצפה כבר לפעם הבאה.

שנה טובה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי moshik » 07 ספטמבר 2007, 17:49

היה מקסים ונעים מאד
באתי רעב ולא הצטערתי
הרבה תודה למאמון למדתי כמה דברים חדשים
בעיקר שדילול מסיבי של סנדינג סילר כנראה יפתור
לי מספר בעיות.
התלהבתי מהמשור החדש ,פה מבינים כמה האירופאים שמרנים.
שכחתי מזרק אינסולין על הבר (אפשר לזרוק לפח).
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי iavihay » 07 ספטמבר 2007, 18:18

רב תודות לז'ילבר ורעייתו על האירוח הנהדר בביתם..נהננו מכל רגע..
ז'ילבר, עשה חייל עם המשור החדש..והמשך לבנות דברים יפים ושימושיים..
תודה גדולה למאמון על ההרצאה המאלפת.. תמיד יש משהו ללמוד ממך..
ולכם חברים, שתהיה שנה טובה. מלאה בעשייה..ובמפגשים מהנים ופוריים..
שבת שלום.
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי Eliko » 07 ספטמבר 2007, 18:42

לז'ילבר ולרעיתו רוב תודות על האירוח הטעים והנעים
למאמון שאפו על ההרצאה
ולכולם כרגיל היה כיף
דגנית ברוכה הבאה
שבת שלום
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי Dganit » 07 ספטמבר 2007, 19:59

הי חברה
הגעתי באיחור וחדשה ונפלתי ישר למשפחה חמה וחובקת.
תודה על קבלת הפנים החמה לכולם. היה שווה לעשות את המרחק.
לג'ילבר ורעייתו , המון תודה על האירוח, ג'ילבר, כמו שכבר אמרתי אצלך , אני מרגישה בחיתולים יחסית לרמת המכונות של הנגר החובב שלך. נותר לי רק לשאוף להרבה הרבה יותר.
מאמון , תודה על ההרצאה , הוספת לי ידע.
שתהיה לכולנו שנה נהדרת מלאת עשייה ושפע מהכל.
אם מישהו מכם מגיע לצפון הרחוק , אתם תמיד מוזמנים לבדוק אם אני בבית ולקפוץ ללא התראה.
עוד פעם תודה לכולם.
דגנית
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: כנס כפר יונה

הודעהעל ידי gilamo » 07 ספטמבר 2007, 21:46

שמחנו מאוד לארח את כולכם אצלנו , ההנאה כולה שלנו,
הרבה תודה למאמון על ההרצאה המאלפת, מאחל לכולכם ולכל משתתפי הפורום
שנה טובה ומבורכת, שנת בריאות טובה, עשייה והתגשמות כל משאלות לבכם לטובה.
סמל אישי של המשתמש
gilamo
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
מיקום: כפר יונה

עדכנתי את התמונית שלי בגלריה

הודעהעל ידי maamoon » 08 ספטמבר 2007, 12:31

יש מלא תמונות
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־19 אורחים

cron