|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי Yair Feldmann » 07 ספטמבר 2007, 16:24
היה בוקר מענג - הפעם אצל ג'ילבר בכפר יונה, וקשה להחליט מה היה מענג יותר: הכלים והג'יגים של ז'ילבר, או השולחן המלא כל טוב (דגים מלוחים, ג'חנון מעשה ידי בעלת הבית, סלט, ועוד ועוד).
אירחנו גם משתתפת חדשה - דגנית מהצפון. ברוכה הבאה.
תודה למאמון שנתן הרצאה מאלפת ועמוסת-ידע על טכניקות של צביעה.
תמונות הפפארצי של מאמון בוודאי עוד יגיעו בקרוב לגלריה.
תודה רבה רבה לג'ילבר ולזוגתו על האירוח.
וכרגיל, מי שלא היה - הפסיד.
-

Yair Feldmann
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1335
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
- מיקום: רעננה
על ידי yossi » 07 ספטמבר 2007, 17:38
אכן היה נפלא ומהמם.
כדברי יאיר השולחן היה ערוך עם מטעמים לרוב מעשה ידי בעלי הבית.
הלבביות ורוחב הלב שרו בכל,תודה לג'ילבר ורעיתו.
ההלם הגיע מהכלים וכלי העזר ובמיוחד גולת הכותרת מסור הגריזלי שכפי שמשהו ציין הזיל מאיתנו ריר רב.
ג'לבר אין ספק שהעלת את הפורום ליגה ומאחל לך שתפיק את מלוא היכולת של הכלי החדש.
מאמון הגדול מכולם נתן הרצאה שלא הטיבה איתי שכן רק הוכיחה לי כמה יידע חסר לי. תקוותי שאזכוא לא יותר מ 10% ממה שהסברת ואחוש הקלה.
תודה לך מאמון על הרצון והסבלנות.
להתראות בפעם הבאה.
חג שמח ושנה טובה
-
yossi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 702
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29
-
על ידי maamoon » 07 ספטמבר 2007, 17:39
אלף תודות לגילבר
שוקרן
-

maamoon
- סופר משתמש
-
- הודעות: 700
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55
על ידי Pini Gold » 07 ספטמבר 2007, 17:44
פגישה מוצלחת גם חברתית וגם מקצועית. השכלנו היום רבות הן מהידע של מאמון והן משלל הכלים של ג'ילבר. תודה רבה למארחים על הטרחה וההכנות. טוב מאוד היה להפגש ולהחליף רעיונות ומצפה כבר לפעם הבאה.
שנה טובה.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי moshik » 07 ספטמבר 2007, 17:49
היה מקסים ונעים מאד
באתי רעב ולא הצטערתי
הרבה תודה למאמון למדתי כמה דברים חדשים
בעיקר שדילול מסיבי של סנדינג סילר כנראה יפתור
לי מספר בעיות.
התלהבתי מהמשור החדש ,פה מבינים כמה האירופאים שמרנים.
שכחתי מזרק אינסולין על הבר (אפשר לזרוק לפח).
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי iavihay » 07 ספטמבר 2007, 18:18
רב תודות לז'ילבר ורעייתו על האירוח הנהדר בביתם..נהננו מכל רגע..
ז'ילבר, עשה חייל עם המשור החדש..והמשך לבנות דברים יפים ושימושיים..
תודה גדולה למאמון על ההרצאה המאלפת.. תמיד יש משהו ללמוד ממך..
ולכם חברים, שתהיה שנה טובה. מלאה בעשייה..ובמפגשים מהנים ופוריים..
שבת שלום.
-
iavihay
- סופר משתמש
-
- הודעות: 292
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56
על ידי Eliko » 07 ספטמבר 2007, 18:42
לז'ילבר ולרעיתו רוב תודות על האירוח הטעים והנעים
למאמון שאפו על ההרצאה
ולכולם כרגיל היה כיף
דגנית ברוכה הבאה
שבת שלום
-

Eliko
- סופר משתמש
-
- הודעות: 602
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41
על ידי Dganit » 07 ספטמבר 2007, 19:59
הי חברה
הגעתי באיחור וחדשה ונפלתי ישר למשפחה חמה וחובקת.
תודה על קבלת הפנים החמה לכולם. היה שווה לעשות את המרחק.
לג'ילבר ורעייתו , המון תודה על האירוח, ג'ילבר, כמו שכבר אמרתי אצלך , אני מרגישה בחיתולים יחסית לרמת המכונות של הנגר החובב שלך. נותר לי רק לשאוף להרבה הרבה יותר.
מאמון , תודה על ההרצאה , הוספת לי ידע.
שתהיה לכולנו שנה נהדרת מלאת עשייה ושפע מהכל.
אם מישהו מכם מגיע לצפון הרחוק , אתם תמיד מוזמנים לבדוק אם אני בבית ולקפוץ ללא התראה.
עוד פעם תודה לכולם.
דגנית
-
Dganit
- סופר משתמש
-
- הודעות: 253
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26
על ידי gilamo » 07 ספטמבר 2007, 21:46
שמחנו מאוד לארח את כולכם אצלנו , ההנאה כולה שלנו,
הרבה תודה למאמון על ההרצאה המאלפת, מאחל לכולכם ולכל משתתפי הפורום
שנה טובה ומבורכת, שנת בריאות טובה, עשייה והתגשמות כל משאלות לבכם לטובה.
-

gilamo
- משתמש ותיק
-
- הודעות: 77
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
- מיקום: כפר יונה
על ידי maamoon » 08 ספטמבר 2007, 12:31
יש מלא תמונות
-

maamoon
- סופר משתמש
-
- הודעות: 700
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־15 אורחים
|