שיקום רגל שולחן וחידוש יעד
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שיקום רגל שולחן וחידוש יעדמצורפים שני תצלומים, של רגלי שולחן אוכל בעבר ושנזרקו לאשפה, לאחר שיקום הוצבו הרגלים כשולחן לפינת ישיבה. האחד מוצב בביתי, ואת השני סיימתי זה עתה, והנ"ל עובר להתגורר לאחר כבוד ברעננה בבית ידידים (מהם קיבלתי את הגרוטאה)
Re: שיקום רגל שולחן וחידוש יעדמאוד יפים והרעיון של הזכוכית מאוד יפה
Re: שיקום רגל שולחן וחידוש יעדאהבתי את הרגל השניה (המוצבת בביתך)הן מבחינת הצורה והן מבחינת הצבע(למרות שאני לא שייך לז'אנר הזה...)
עבודה יפה. תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
Re: שיקום רגל שולחן וחידוש יעדביצעת תגמיר שנראה טוב מאוד. מה אתה מתכוון לעשות עם הרגל שנשארה אצלך? למה רעננה?
שבת שלום
Re: שיקום רגל שולחן וחידוש יעדעבודות יפות מאוד.
אני מקנא בחברים שלך. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: שיקום רגל שולחן וחידוש יעדפיני,
הרגל שבביתי משמשת כשולחן בפינת הויטרינה (הזכוכית המצולמת שיכת לרגל זו) את הרגל ששיפצתי לאחרונה, קיבלתי מחברה ברעננה, כדי שאנסה לשפץ/לשקם. היות והרגל הנ"ל שייכת לה, היא חוזרת אחר טיפול ואחר כבוד אליה.
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־15 אורחים | |||||