|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי zigi » 15 אפריל 2008, 20:15
יש להתחיל מלמטה , נשמט הצילום של חומר הגלם, הריהו לפניכם
- קבצים מצורפים
-

- חומר הגלם משאריות שונות
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Yair Feldmann » 15 אפריל 2008, 21:05
יפה זיגי, עכשיו נשאר לך רק לקנות את התכשיטים...
הנה עוד רעיון לכן תכשיטים, שעשיתי לפי בקשת הבנות: על מסגרת עץ מתוחה רשת יתושים , שלתוכה ננעצים קרסי העגילים. הבת השנייה כבר ביקשה דגם משופר: בצד החיצוני של המסגרת, מימין ומשמאל, תקעתי (בזווית, לפי מודל זיגי) מקלוני עץ של 6 מ"מ קוטר, ועליהם תולים שרשראות וטבעות.
על הצביעה נדבר פעם אחרת...
- קבצים מצורפים
-

- כן לעגילים
-

Yair Feldmann
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1335
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
- מיקום: רעננה
על ידי Eliko » 16 אפריל 2008, 00:15
זיגי יפה מאוד
הבעיה היא כפי שאמר יאיר לקנות תכשיטים.
לגבי צביעה אם לא תצליח במכרז הראשון אצטרף לשני...
-

Eliko
- סופר משתמש
-
- הודעות: 602
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41
על ידי zigi » 16 אפריל 2008, 07:20
שלב הטבעת הלוגו נשמט, הרי הוא לפניכם
- קבצים מצורפים
-

- מכשיר הטבעת הלוגו וחלקים מוטבעים
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Dganit » 18 אפריל 2008, 22:45
זיגי,
כל הכבוד על התיעוד, עבודה יפה.
ראיתי פעם מתקן דומה ששימש לכוסות קפה והעמוד המרכזי היה מענף עבה.
-
Dganit
- סופר משתמש
-
- הודעות: 253
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26
על ידי Haim » 19 אפריל 2008, 10:25
אפשר לעשות את זה בכל מיני גדלים - מתקן לספלים , מתקן למעילים , כובעים , סתם בגדים וכו' . הכל שאלה של שיווי משקל .
-

Haim
- סופר משתמש
-
- הודעות: 108
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
- מיקום: הצפון הרחוק
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] ו־9 אורחים
|