תמונות מהנסיונות הראשונים על מחרטה חדשה
זה קפיצת מדרגה רצינית
חריטה ראשונה...
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חריטה ראשונה...תמונות מהנסיונות הראשונים על מחרטה חדשה
זה קפיצת מדרגה רצינית
Re: חריטה ראשונה...נראית , משהו ,משהו שיהיה במזל , תהנה
Re: חריטה ראשונה...מושיק - תמשיך להוביל בקידמת הטכנולוגיה. כה לחי.
Re: חריטה ראשונה...מושיק, ראיתי אחת בדיוק כזאת כאן בסן דייגו ב -2800 $ תהנה ממנה ותראה לנו עבודות יפות שעשית. בהצלחה
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||