חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????

הודעהעל ידי MICA » 22 ינואר 2014, 10:31

מישהו יודע????נדמה לי שזה מרוסיה.....
קבצים מצורפים
2014-01-21_19-58-14_556 (2).jpg
MICA
משתמש ותיק
 
הודעות: 24
הצטרף: 10 דצמבר 2010, 21:59

Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????

הודעהעל ידי yonchi » 22 ינואר 2014, 13:25

קוראים לזה CHIPCARVING או גילוף גאומטרי בעיברית

להלן לינק אם עוד פרטים

https://www.google.co.il/#q=chip+carving
yonchi
סופר משתמש
 
הודעות: 559
הצטרף: 02 דצמבר 2012, 19:00

Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????

הודעהעל ידי Pini Gold » 22 ינואר 2014, 19:33

יש הרבה עבודות גילוף יפות שנותרו עדיין כאומנות מעשית נפוצה בעיקר בקרב העמים הקומוניסטים (לשעבר?) כמו למשל זה המצורף כאן מאוזבקיסטן. ראיתי כיצדעושים זאת באמצעות מפסלות ועבודה סיזיפית עם הקפדה על הפרטים.
קבצים מצורפים
CARVING-UZBEK.jpg
עבודת גילוף זו נעשתה בידי נערי שוליה שעסקו בהתמחות אצל אמן מקומי בעיר חיווה באוזבקיסטן.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????

הודעהעל ידי moshik » 22 ינואר 2014, 20:59

יציקה מעץ עם תבנית :wink:
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????

הודעהעל ידי rot » 23 ינואר 2014, 11:14

הענין הוא, שכיום, 95% ניתן לביצוע ב-C.N.C.
הוא לא נפוץ מספיק בגלל העלויות הגבוהות בבניית קבצי התלת מימד.
rot
משתמש ותיק
 
הודעות: 20
הצטרף: 11 דצמבר 2013, 19:56


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron