אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????קוראים לזה CHIPCARVING או גילוף גאומטרי בעיברית
להלן לינק אם עוד פרטים https://www.google.co.il/#q=chip+carving
Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????יש הרבה עבודות גילוף יפות שנותרו עדיין כאומנות מעשית נפוצה בעיקר בקרב העמים הקומוניסטים (לשעבר?) כמו למשל זה המצורף כאן מאוזבקיסטן. ראיתי כיצדעושים זאת באמצעות מפסלות ועבודה סיזיפית עם הקפדה על הפרטים.
Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????יציקה מעץ עם תבנית
Re: אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????הענין הוא, שכיום, 95% ניתן לביצוע ב-C.N.C.
הוא לא נפוץ מספיק בגלל העלויות הגבוהות בבניית קבצי התלת מימד.
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||